تور آفریقای جنوبی: مراکز خرید کیپ تاون، آفریقای جنوبی

به گزارش طفره، کیپ تاون یکی از محبوب ترین مقصدهای گردشگری در آفریقای جنوبی، شهری بزرگ است که مراکز تجاری متعددی دارد. این مراکز نه تنها برای خرید، بلکه برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت، گزینه های ایده آلی هستند.

تور آفریقای جنوبی: مراکز خرید کیپ تاون، آفریقای جنوبی

با تور آفریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

همه ما برای خرید کردن اشتیاق فراوانی داریم. تفاوت ما در چیزهایی است که برای خرید کردن انتخاب می کنیم. پوشاک، زیورآلات، کالای دیجیتال، غذا و... از محصولاتی هستند که توجه هر کدام از ما را جلب می نمایند و حتی در سفرهای خارجی هم دوست داریم برای خریدن آن ها وقت بگذاریم. هر چیزی که در نظر داشته باشید، به عنوان سوغات یا یادگاری از سفر به خانه ببرید، در کیپ تاون پیدا می گردد. در ادامه مطلب با تعدادی از محبوب ترین مراکز خرید شهر آشنا می شویم که در آن ها می توانید تا وقتی خسته شوید، خرید کنید. برای استراحت و سرگرمی گردشگران هم امکانات ویژه ای در این مراکز خرید در نظر گرفته شده است.

مرکز خرید کانال واک (Canal Walk)

این مرکز خرید یکی از بزرگ ترین مراکز تجاری کیپ تاون است و تنوع و وسعت آن به میزان ای است که حتما فروشگاه یا رستوران مورد علاقه تان را در آن پیدا می کنید. در این مجموعه تجاری، بیش از 400 فروشگاه، رستوران و امکانات سرگرمیی وجود دارد، به نحوی که می توانید روزها در آن اوقات فراغت خود را بگذرانید و لذت ببرید بدون این که از این مرکز خارج شوید. برای هزاران گردشگری که هر روز از این مجموعه تماشا می نمایند، منطقه ها متعددی برای پارکینگ وجود دارد. حتی پارکینگ مخصوص برای کسانی که دارای ناتوانی های فیزیکی هستند یا مادرانی که فرزند کوچک دارند، در نزدیک ورودی مرکز وجود دارد که دسترسی به این مرکز را برای آن ها ساده تر نموده است.

  • ساعت کار: هر روز از 9 صبح تا 9 شب

اسکله V&A

این مجموعه تجاری در دامنه کوه تیبل واقع شده است و دارای بیش از 80 رستوران، فروشگاه سرپوشیده، بازارچه های صنایع دستی، یک مرکز سلامتی و امکانات سرگرمیی در لبه اقیانوس است. این مرکز، چشم میزانای فوق العاده ای از شهر دارد که برای عکس گرفتن، بی نظیر است. اگر می خواهید یک نمایش زنده در آمفی تئاتر ببینید، حتما بازدید از این مرکز را در برنامه سفر خود قرار دهید. فعالیت های سرگرمیی و فضای اطراف این مرکز، تجربه خرید شما را به یکی از لذت بخش ترین و به یادماندنی ترین خاطرات سفر به کیپ تاون تبدیل می نماید به خصوص اگر روزهای یکشنبه را برای سر زدن به این مرکز در نظر بگیرید. در این مجموعه می توانید برترین و لذیذترین غذاها را نوش جان کنید و برترین سوغاتی ها را برای عزیزان خود خریداری کنید.

  • ساعت کار: هر روز از 9 صبح تا 9 شب

مرکز خرید Cavendish Square

این مرکز تجاری مشهور که پیروز به دریافت جوایز گوناگون شده است، بیش از 200 فروشگاه برتر کشور را در خود جای داده است. بازتماشامایندگان این مرکز می توانند در محیطی بسیار آرام و دلپذیر و مجلل از برترین فروشگاه ها خرید نمایند. این مرکز تعدادی رستوران فوق العاده هم دارد که هم برای اهالی حومه شهر و هم برای گردشگران بسیار مناسب است. این مرکز خرید هر آنچه احتیاج داشته باشید برای فروش دارد.

  • ساعت کار: از دوشنبه تا شنبه: 9 صبح تا 7 شب
  • یکشنبه ها: از 10 صبح تا 17

مرکز تجاری کیپ کوارتر (Cape Quarter)

این مرکز مدرن، نو و پیشرفته، چیزی فراتر از یک مرکز تجاری استاندارد و معمولی است. این مجموعه تجاری برای کسانی مناسب است که می خواهند ساعت ها در مجموعه های تجاری بگردند و برترین محصولات را بخرند، اما نمی توانند محیط های سرپوشیده را برای مدت طولانی تحمل نمایند. این مجموعه، روباز، وسیع و روشن است، سقف های بلندی دارد و محوطه فضای باز آن باعث شده که بیشتر شبیه مراکز تجاری اروپایی به نظر برسد. یک میدان مرکزی آفتاب گیر دارد که مسیرهای سنگ فرش آن به برترین فروشگاه ها و رستوران ها منتهی می گردد. اخیرا بازسازی های متعددی در این مجموعه انجام شده است که باعث شده امکانات این مرمز راحت تر در اختیار بازتماشامایندگان و خریداران قرار بگیرد.

خریداران در این مرکز، هر آنچه که احتیاج داشته باشند، پیدا می نمایند. از رستوران های فضای باز، گالری ها و فروشگاه های لوازم خانگی گرفته تا بوتیک های مد، اوت لت های زیورآلات و فروشگاه های تزیینات و طراحی داخلی. در رستوران ها و کافه های متعدد این مرکز می توانید برترین غذاها و دسرها از سراسر جهان را نوش جان کنید.

چند سالن زیبایی، سوپر مارکت بزرگ و یک باشگاه ورزشی هم در این مجموعه وجود دارد. از دیگر مزایای این مجموعه می توان به این نکته اشاره نمود که این مرکز 7 روز هفته باز است و پارکینگ های زیادی دارد و اگر با ماشین شخصی سفر می کنید، از بابت پیدا کردن جای پارک، نگرانی نخواهید داشت.

  • ساعت کار: از دوشنبه تا آدینه از 9 صبح تا 6 بعدازظهر
  • یکشنبه ها از 9 صبح تا 4 بعدازظهر

بیساید مال (Bayside Mall)

این مرکز خرید فاصله بسیار کمی تا اقیانوس اطلس دارد و تنوع و کیفیت محصولات و خدمات آن، بی نظیر است. فروشگاه های مد و خدمات گوناگون رفاهی و سرگرمیی در بالاترین سطح ممکن در این مرکز ارائه می گردد. با خرید در این مجموعه می توانید یک آخر هفته متفاوت را بگذرانید و محصولات مورد احتیاج خود را از بین هزاران محصول متنوع و باکیفیت انتخاب کنید. با دوستان و اعضای خانواده می توانید به یکی از رستوران های مرکز سر بزنید و غذاهای لذیذی از سراسر جهان نوش جان کنید.

  • ساعت کار: دوشنبه تا آدینه از 9 صبح تا 7 شب
  • شنبه و یکشنبه از 9 صبح تا 5 بعدازظهر

سامرست مال (Somerset Mall)

این مرکز خرید یکی از مجهزترین مجموعه های تجاری شهر از نظر تعداد پارکینگ و امکانات لازم برای افراد مسن یا معلول است. سه اتاق مخصوص مادر و کودک در این مجموعه وجود دارد که باعث شده مادران با اطمینان خاطر و در آرامش، از این مرکز استفاده نمایند. فضای پرجنب و جوش و سرزنده مرکز در کنار تنوع فروشگاه ها و کالاها، باعث شده که این مرکز مورد توجه اهالی شهر و گردشگران قرار بگیرد. هر آنچه که احتیاج داشته باشید به راحتی از این مرکز قابل تهیه است.

  • ساعت کار: دوشنبه تا شنبه از 9 صبح تا 6 بعدازظهر
  • یکشنبه ها از 9 صبح تا 4 بعدازظهر

مرکز خرید وست گاردن (West Gardens)

این مرکز خرید یکی از مراکز خرید لوکس و بسیار محبوب کیپ تاون است. البته خیلی بزرگ نیست، ولی تنوع قابل ملاحظه ای دارد. برای اهالی منطقه ها Gardens و Vredehoek بسیار در دسترس و ایده آل است. در کافی شاپ های متعدد آن می توانید وقت بگذرانید یا در رستوران ها برترین غذاها را نوش جان کنید.

  • ساعت کار: دوشنبه تا آدینه از 9 صبح تا 7 بعدازظهر
  • شنبه ها از 9 صبح تا 5 بعدازظهر
  • یکشنبه ها از 9 صبح تا 2 بعدازظهر

مجموعه تجاری Constantia Village

مراکز خرید بسیار کمی در جهان هستند که شبیه به این مرکز تجاری، علاوه بر فروشگاه، حال و هوای یک میدان قدیمی روستایی را زنده نمایند؛ با درخت های زیبایی که در گوشه و کنار قرار گرفته اند و فروشگاه ها و رستوران هایی که بسیار باکیفیت و متنوع هستند. مسیرهای تماشای و جذابی شما را در بین این رستوران ها و فروشگاه ها راهنمایی می نماید و سر زدن به این مرکز را به یکی از برترین خاطرات سفر شما تبدیل می نماید. حتی اگر قصد خرید و غذا خوردن در رستوران ندارید، سر زدن به این مجموعه تماشای، خالی از لطف نیست.

  • ساعت کار: دوشنبه تا آدینه از 9 صبح تا 6 بعدازظهر
  • شنبه ها از 9 صبح تا 5 بعدازظهر
  • یکشنبه ها از 9 صبح تا 13

بلو روت مال (Blue Route)

این مرکز خرید فقط بیست دقیقه تا مرکز شهر کیپ تاون فاصله دارد و یک مرکز تجاری و سرگرمیی کامل است. 120 فروشگاه و تعداد زیادی رستوران و کافه، مرکز سینمایی سه بعدی و سایر امکانات سرگرمیی در این مجموعه برای بازتماشامایندگان در نظر گرفته شده است. امکانات دیگری چون پارکینگ برای معلولان، خدمات ویلچر، اتاق ها و امکانات مخصوص مادر و کودک و چشم میزانای زیبا از کوه Constantiaberg در این مجموعه تجاری وجود دارد.

  • ساعت کار: از دوشنبه تا شنبه از 9 صبح تا 7 بعدازظهر
  • یکشنبه ها از 9 صبح تا 5 بعدازظهر

مرکز خرید تایگر ولی (Tyger Valley)

این مجموعه شامل 275 فروشگاه، رستوران و دفاتر خدماتی و پزشکی است. یک مجموعه سینمایی هم در این مرکز وجود دارد که سایر امکانات سرگرمیی آن را کامل می نماید. این مجموعه، دور از مرکز شهر واقع شده است و برای کسانی مناسب است که در حومه شهر زندگی می نمایند یا محل اقامت و هتل شان از مرکز شهر دور است. ساعت کار این مجموعه به نحوی است که با خیال راحت می توانید برای بازدید از آن برنامه ریزی کنید.

  • ساعت کار: از دوشنبه تا شنبه از 9 صبح تا 7 بعدازظهر
  • یکشنبه ها از 9 صبح تا 5 بعدازظهر

مرکز تجاری Kenilworth

در این مرکز تجاری 106 فروشگاه وجود دارد که جوابگوی احتیاجهای مختلف خریداران است. پارکینگ این مجموعه از نقاط قوت آن است. امکانات مخصوص مادران و بچه ها و افراد معلول باعث شده که همه اقشار بتوانند به راحتی به این مرکز سر بزنند.

  • ساعت کار: دوشنبه تا پنجشنبه از 9 صبح تا 5 بعدازظهر
  • آدینه ها از 9 صبح تا 7 بعدازظهر
  • شنبه ها و یکشنبه ها از 9 صبح تا 5 بعدازظهر
منبع: کجارو / capetownmagazine.com
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 17770

به "تور آفریقای جنوبی: مراکز خرید کیپ تاون، آفریقای جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آفریقای جنوبی: مراکز خرید کیپ تاون، آفریقای جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید