مدیر روابط عمومی پرسپولیس: تیم های همواره شاکی 11 بازی خانگی در روز آدینه دارند

به گزارش طفره، این باعث سرگردانی طرفداران برای خرید بلیت می گردد به هر حال سازمان لیگ به ما اعلام نموده که بازی برگزار می گردد اما صحبت های جناب تقی زاده مورد جدیدی بود.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس: تیم های همواره شاکی 11 بازی خانگی در روز آدینه دارند

مدیر روابط عمومی پرسپولیس توضیحاتی را در خصوص برگزاری بازی مقابل نساجی در استادیوم آزادی ارائه کرد.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس: تیم های همواره شاکی 11 بازی خانگی در روز آدینه دارند

به گزارش فارس، حسین قدوسی در گفت وگو با برنامه تهران ورزشی در پاسخ به این سؤال که آیا مسابقه امروز پرسپولیس مقابل نساجی برگزار می گردد، گفت: طبق گفته های سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ این بازی برگزار می گردد چون فشردگی مسابقات تیم را اذیت می نماید کادر فنی تمایل به برگزاری بازی دارد اما سلامت مردم مهم است.

قدوسی ضمن اشاره به صحبت های معاون عمرانی استاندار تهران و در خصوص اختلافی که بین استانداری و سازمان لیگ به وجود آمده، عنوان نمود: این باعث سرگردانی طرفداران برای خرید بلیت می گردد به هر حال سازمان لیگ به ما اعلام نموده که بازی برگزار می گردد اما صحبت های جناب تقی زاده مورد جدیدی بود.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: تصمیمات در کمیته ای گرفته می گردد و شورای تأمین نظرش را می گوید، اینکه هماهنگی بوده یا نه را من نمی دانم اما سهیل مهدی گفته که بازی برگزار می گردد. اینکه معاون استانداری مخالف این مسأله است و برگزارکننده باید جوابگوی تبعاتش باشد موضوعی است که بر عهده سازمان لیگ است.

وی ادامه داد: با این حال این مسأله باعث سردرگمی طرفداران می گردد اما بازی های خانگی پرسپولیس طوری است که ما دو بازی در روز آدینه داریم و تیم هایی که همواره شاکی هستند 8 یا 11 بازی خانگی در روز آدینه دارند و همه چیز به نفعشان است.

قدوسی با بیان اینکه کاش پرسپولیس برای بازی امروز مههمان بود، اضافه کرد: سهیل مهدی اعلام نموده که شرایط منطقه استادیوم آزادی فرق دارد، بازی برگزار می گردد و فعلاً این طور به ما اعلام شده است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 6151

به "مدیر روابط عمومی پرسپولیس: تیم های همواره شاکی 11 بازی خانگی در روز آدینه دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر روابط عمومی پرسپولیس: تیم های همواره شاکی 11 بازی خانگی در روز آدینه دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید