فرنگی کاران قمی در لیگ جوانان صاحب 2 پیروزی و 3 شکست شدند

به گزارش طفره، محسن وزیری در مصاحبه با خبرنگاران گفت: رقابت های کشتی لیگ جوانان کشور در کرج برگزار گردید و تیم کشتی جوانان قم در بخش فرنگی در این مسابقات صاحب 2 پیروزی شد و در 3 بازی نیز نتیجه را به حریفان واگذار کرد.

فرنگی کاران قمی در لیگ جوانان صاحب 2 پیروزی و 3 شکست شدند

وی اضافه کرد: در این مسابقات تیم کشتی فرنگی استان قم در اولین مسابقه موفق شد 7 بر 3 تیم لرستان را شکست دهد که پیروزی مهدی قربانی، رضا مردی، امیر عبدی، محمد امین جبالی فر، علی سلیمانی، ابوالفضل زینتی و محمد صادق عبداللهی این برد را برای تیم قم رقم زد.

رئیس هیئت کشتی قم گفت: تیم کشتی فرنگی جوانان قم در دومین مسابقه در یک رقابت نزدیک 6 بر 4 به خوزستان باخت که رضا مردی در منهای 60 کیلو، امیر عبدی در منهای 63 کیلو، ابوالفضل زینتی در منهای 72 کیلو و علی سلیمانی در منهای 77 کیلو برندگان قمی این رقابت بودند.

وزیری بیان داشت: تیم کشتی قم در سومین مسابقه 8 بر 2 برابر تیم کشتی فارس شکست خورد که تنها نفرات پیروز مبارزات انفرادی دو تیم، رضا مردی با برتری 7 بر یک برابر حریفش در وزن منهای 60 کیلو و علی سلیمانی با پیروزی 8 بر صفر برابر حریف خود در وزن منهای 77 کیلوگرم بودند.

وی بیان کرد: چهارمین دیدار کشتی گیران فرنگی کار قم برابر تیم توابع تهران برگزار گردید که با پیروزی 6 بر 4 تیم کشتی قم همراه بود و کشتی گیران قم توسط مهدی قربانی، رضا مردی، امیر عبدی، محمد امین جبالی فر، ابوالفضل زینتی و علی سلیمانی در این مسابقه به پیروزی رسیدند.

رئیس هیئت کشتی استان قم توضیح داد: تیم کشتی قم در آخرین مسابقه خود در مسابقات کشوری 6 بر 4 برابر تیم البرز نتیجه را واگذار کرد که رضا مردی در منهای 60 کیلو، امیر عبدی در منهای 63 کیلو، علی سلیمانی در منهای 77 کیلو و امیر رضایی در منهای 82 کیلو نفراتی بودند که امتیاز برد را برای تیم قم کسب کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 710

به "فرنگی کاران قمی در لیگ جوانان صاحب 2 پیروزی و 3 شکست شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرنگی کاران قمی در لیگ جوانان صاحب 2 پیروزی و 3 شکست شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید