شباهت جالب پرهام بازغی و برادرش پژمان بازغی

به گزارش طفره، پژمان بازغی در اینستاگرام تصویری مشترک با برادرش پرهام بازغی به مناسبت تولدش منتشر نموده است که شباهت آن ها مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

شباهت جالب پرهام بازغی و برادرش پژمان بازغی

خبرنگاران | پژمان بازغی به مناسبت تولد برادرش پرهام بازغی، تصویری مشترک منتشر کرد. تصویری که شباهت جالب این دو برادر را به نشان می دهد و حالا توجه کاربران فضای مجازی و بعضی رسانه ها را جلب نموده است.

به گزارش خبرنگاران ، پژمان بازغی در حاشیه این تصویر نوشت: برادرعزیزم پرهام جان تولدت مبارک باشه وهمیشه سالم وتندرست باشی.

جالب اینجاست که او برخلاف برادرش، پژمان بازغی بازیگر نیست و در حوزه رستوران داری فعالیت می نماید.

بیوگرافی پژمان بازغی

پژمان بازغی، متولد 19 مرداد 1353 در تهران است و از سال 1372 فعالیت خود را شروع نموده است. او پس از قبولی در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برای تحصیل رشته مهندسی معدن به آنجا بر می گردد و از همان جا با سینما آشنا می گردد.

در سال 1373 با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان در اولین فیلمش با نام اعتراف ساخته مجید فهیم خواه بازی می نماید.

پس از آن به مدت 2 سال به ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی آژانس دوستی می پردازد که باعث معروفیت او می گردد و سپس ایفای نقش در فیلم هایی همانند جوانی و بلوغ و مجموعه گمگشته باعث تثبیت جایگاه او در سینما و تلویزیون شد.

از نمونه آثار این بازیگر 48 ساله سینما و تلویزیون می توان به خاتون، نازنین، این سیب هم برای تو، بارکد، فرود در غربت، خنده های آتوسا، هلن، من و شارمین، ممنوعه، شاخ کرگدن، اسرافیل، ناهید، سرباز های آدینه، ماموریت غیر ممکن و قلب یخی اشاره نمود.

منبع: فرادید
انتشار: 31 شهریور 1401 بروزرسانی: 31 شهریور 1401 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 22294

به "شباهت جالب پرهام بازغی و برادرش پژمان بازغی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شباهت جالب پرهام بازغی و برادرش پژمان بازغی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید