شایعات تازه در خصوص آیفون XR چه می گویند؟ ، از لنزهای تله فوتو تا حسگرهای تکراری

به گزارش طفره، شایعات نو حکایت از آن دارند که نسخه جایگزین آیفون XR به زودی با ویژگی هایی منحصر به فرد مثل ویژگی های کلیدی آیفون XS و XS Max و زوم اپتیکال روانه بازار خواهد شد.

شایعات تازه در خصوص آیفون XR چه می گویند؟ ، از لنزهای تله فوتو تا حسگرهای تکراری

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، لنز تله فوتو نه تنها از لحاظ توانایی گرفتن عکس های بزرگ از سوژه های دور از دسترس مفید است، بلکه به خاطر زاویه دید باریکش نیز دارای اهمیت قابل توجهی است. این مشخصه به لنز یاری می نماید که سردرگمی بصری را کاهش دهد و یک سوژه را برای بیننده برجسته کند.

متاسفانه، اطلاعات زیادی در خصوص تنظیم دوربین مذکور وجود ندارد اما اعتقاد بر این است که ارتقاء عمده ای در بخش دوربین وجود نخواهد داشت. این دوربین یک زوم اپتیکال 2x با استفاده از یک ماژول دوگانه دارد که به احتمال زیاد همان چیزی است که در حال حاضر دوربین های اصلی آیفون XS و XS Max - 12MP نسخه اصلی وجود دارد.یعنی یک لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی.

افزون بر این ها پیش بینی می گردد که اپل از حسگرهای موجود در انبارهای خود استفاده خواهد نمود تا هزینه ها را تا حد امکان کاهش دهد. با این وجود پیشرفت قابل توجهی در دوربین جلو صورت خواهد گرفت. درواقع سنسور 7MP با یک واحد 12 مگاپیکسلی تعویض می گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 آذر 1401 بروزرسانی: 27 آذر 1401 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 23437

به "شایعات تازه در خصوص آیفون XR چه می گویند؟ ، از لنزهای تله فوتو تا حسگرهای تکراری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعات تازه در خصوص آیفون XR چه می گویند؟ ، از لنزهای تله فوتو تا حسگرهای تکراری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید