سید جلال حسینی از دنیای فوتبال خداحافظی می نماید؟!

به گزارش طفره، از مدت ها قبل گفته می شد به احتمال بسیار زیاد ممکن است این فصل، آخرین فصل حضور جلال حسینی در میادین باشد

سید جلال حسینی از دنیای فوتبال خداحافظی می نماید؟!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بلاتکلیفی ناشی از شیوع ویروس کرونا در فوتبال ایران (همسو با کل دنیا) هر روز جنبه های جدیدی پیدا می نماید. در حال حاضر مسابقات لیگ نوزدهم متوقف شده و به شکل جدی احتمال لغو بازی های باقی مانده وجود دارد.

این در حالی است که از مدتها قبل گفته می شد به احتمال بسیار زیاد ممکن است این فصل، آخرین فصل حضور جلال حسینی در میادین باشد. کاپیتان 38 ساله سرخپوشان سال جاری از سوی هر دو سرمربی پرسپولیس یعنی گابریل کالدرون و یحیی گل محمدی در مقاطعی به دلایل فنی نیمکت نشین شد؛ آنچه خیلی ها عقیده دارند نشانه نزدیک شدن حسینی به خاتمه فوتبالش و یا لااقل خاتمه حضور او در پرسپولیس بوده باشد.

بر این اساس حدس های زیادی انجام می شد مبنی بر اینکه شاید جلال حسینی بعد از جشن قهرمانی احتمالی سال جاری با پرسپولیس اعلام خداحافظی کند و کفش هایش را بیاویزد. حالا اگر قرار به لغو مسابقات باشد، تکلیف این موضوع هم نامشخص باقی خواهد ماند. در این صورت اگر جلال قصد رفتن داشته باشد، خداحافظی او غریبانه خواهد بود. اگر هم حسینی خواستار ادامه بازیگری و حضور در پرسپولیس باشد، ابتدا باید ببیند کادرفنی برای فصل آینده نیازی به این بازیکن خواهد داشت یا نه. در مجموع بهترین سناریو برای جلال، برطرف مشکل کرونا و از سرگیری مسابقات است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 8394

به "سید جلال حسینی از دنیای فوتبال خداحافظی می نماید؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سید جلال حسینی از دنیای فوتبال خداحافظی می نماید؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید