برطرف سد معبر، هدف مشترک مدیریت شهری و بازاریان درگهان

به گزارش طفره، نشست آنالیز عملکرد واحد برطرف سد معبر و اجراییات بازارهای مدیریت منطقه ویژه مالی و امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم با حضور مدیران این بازارها روز سه شنبه در دفتر این مدیریت برگزار گردید.

برطرف سد معبر، هدف مشترک مدیریت شهری و بازاریان درگهان

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم ،امیر سلکی مدیرمنطقه ویژه مالی و امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم هدف از برگزاری این نشست را هماهنگی، هم اندیشی و هم افزایی این مدیریت با جامعه بازاریان و مدیران بازارها، پاساژها و مراکز عظیم خرید درگهان اعلام نمود و گفت: موضوع مقابله با پدیده سد معبر هم دغدغه مدیریت شهری و هم دغدغه خود بازاریان عزیز است که همه سرمایه و زندگی شان را وقف کسب و کار قانونی و واحد صنفی شناسنامه دار خود نموده اند.

به گفته وی رشد پدیده سد معبر در سطح شهر و بخصوص بازارها، پاساژها و مراکز عظیم خرید درگهان به یک معضل برای مدیریت های این مکان ها تبدیل شده و آنها از مدیریت منطقه ویژه مالی و امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم خواهان برخورد با این پدیده و ایجاد یک فضای امن و مساعد برای واحدهای صنفی مستقر در این مکان ها و بخصوص مشتریان و خریداران آنها هستند.

سلکی با اشاره به نظارت مستمر و اقدامات این مدیریت برای برطرف سد معبر در این مکان ها، خواهان همکاری هرچه بیشتر خود بازاریان و همچنین سایر نهادها و دستگاه های مسئول و مرتبط با این موضوع با ماموران برطرف سد معبر مدیریت منطقه ویژه مالی و امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم شد.

لازم به ذکر است در این نشست مدیران بازارها، پاساژها و مراکز عظیم خرید درگهان نیز نقطه نظرهای خود را درخصوص شیوه مقابله با پدیده سد معبر بیان و آمادگی خود را برای مشارکت هرچه بیشتر با برنامه های مدیریت منطقه ویژه مالی و امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم در جهت برطرف این پدیده اعلام نمودند.

وجود بازارها، پاساژها و مراکز عظیم خرید در درگهان باعث شده است که سالانه میلیون ها نفر از هم وطنان از اقصی نقاط کشور و حتی خارج از کشور برای بازدید و خرید به این شهر بندری که در 20کیلومتری غرب شهر قشم قرار گرفته است، سفر بکنند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 11942

به "برطرف سد معبر، هدف مشترک مدیریت شهری و بازاریان درگهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف سد معبر، هدف مشترک مدیریت شهری و بازاریان درگهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید