راننده شیطان صفت دستگیر شد

به گزارش طفره، رئیس پلیس پیشگیری تهران عظیم از بازداشت راننده پرایدی اطلاع داد که در پوشش مسافرکشی قصد تعرض به دختر جوان را داشت.

راننده شیطان صفت دستگیر شد

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، سرهنگ جلیل موقوفه ای با اعلام خبر بازداشت مرد شیطان صفتی که قصد تعرض و آزار و اذیت یک خانم جوان را داشت، گفت: روز گذشته دختری حدوداً 22 ساله با حضور در کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس بیان کرد که از دست راننده ای شیطان صفت گریخته است.

وی اضافه نمود: دختر جوان در اظهارات خود بیان کرد، صبح روز گذشته از خیابان تهران نو به مقصد خیابان اتحاد، برای رفتن به محل کار خود، به دلیل عدم وجود تاکسی، سوار بر یک خودروی پراید شخصی مسافرکش شده اما راننده در میانه راه، به سمت جاده تلو تغییر جهت داد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران عظیم ادامه داد: شاکی در ادامه اظهار کرد که پس از آگاه شدن از قصد و نیت راننده ابتدا با وی طرح دوستی ریخته و در همان حین به سرعت در پیامکی مدیر شرکت خود را از موضوع پیش آمده باخبر و موقعیت مکانی زنده خود را به وسیله موبایل برای وی ارسال نموده بود.

وی توضیح داد: دختر جوان بعد از ارسال موقعیت مکانی خود و اطمینان از اینکه مدیر شرکت در جریان قرار گرفته و به زودی به محل می رسد، خود را از خودروی پراید به پایین پرتاب می نماید، اما راننده پیروز می گردد که کیف دختر را از دستش کشیده و پس از سرقت متواری گردد.

موقوفه ای اظهار داشت: پرونده در ابتدا به پلیس آگاهی ارجاع اما در ادامه از پلیس آگاهی به کلانتری 144 حکیمیه ارجاع شد، در ادامه نیز ماموران این کلانتری راسا ضمن رصد دوربین های محدوده وقوع جرم، شناسایی خودروی پراید 111 و راننده آن، اقدام و پیروز به بازداشت متهم در منطقه تهرانپارس شدند.

این مقام پلیسی متذکر شد: متهم این پرونده که متاهل و 37 ساله است، پس از انتقال به کلانتری به جرم خود مبنی بر قصد تعرض به دختر جوان اعتراف کرد و در نهایت، پرونده به همراه متهم و خودرو تحویل پلیس آگاهی شد.

منبع: فارس

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 22 خرداد 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 14314

به "راننده شیطان صفت دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راننده شیطان صفت دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید