رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا به ونتورا رأی اعتماد دوباره داد

به گزارش طفره، با وجود ناکامی های اخیر آتزوری در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا موافق ابقای سرمربی این تیم است.

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا به ونتورا رأی اعتماد دوباره داد

با ما همراه باشید و با تور لحظه آخر ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، کارلو تاوکیو رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا ابراز اطمینان کرد که قصد برکناری جامپیرو ونتورا را ندارد و آماده است که به او برای پیاده سازی برنامه هایش در تیم ملی ایتالیا یاری کند.

ونتورا که اخیراً با فدراسیون فوتبال ایتالیا قرارداد جدیدی تا ماه ژوئن سال 2020 بسته است، در روزهای اخیر به دلیل ناکامی آتزوری برای صعود مستقیم به جام جهانی 2018 روسیه و همچنین تساوی خانگی مردانش برابر مقدونیه به شدت تحت فشار قرار گرفته و بسیاری خواستار برکناری او شده اند.

تاوکیو اما به ابقای هموطن 69 ساله اش روی نیمکت آتزوری رأی اعتماد داد. او به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: فدراسیون دارد به ونتورا یاری می نماید و پیگیر درخواست های اوست تا آنها را عملی کند. ما کاملاً از اوضاع تیم مان آگاه هستیم و من در همه بازیکنانم برای ارائه بهترین بازی های شان انگیزه فراوانی می بینم. ونتورا هرگز برای کسب موفقیت در مسئولیتی که به او محول شده، مأیوس نشده است.

تیم ملی ایتالیا در بازی آخری خود در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 که یک بازی تشریفاتی است، امشب (دوشنبه) میهمان آلبانی است و صرف نظر از هر نتیجه ای که در این بازی رقم بخورد، باید خودش را برای بازی های پلی آف ماه آینده آماده کند، البته ایتالیایی ها به پیروزی در این بازی احتیاج دارند چون قرار دریافت شان در سید یک قرعه کشی مرحله پلی آف، برای روبه رو شدن با حریفی آسان تر را تضمین می نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 7439

به "رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا به ونتورا رأی اعتماد دوباره داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا به ونتورا رأی اعتماد دوباره داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید