رؤیای مدافع بایرن مونیخ برای بازی در منچستریونایتد

به گزارش طفره، مدافع آلمانی سرخپوشان مونیخی نسبت به پوشیدن پیراهن منچستریونایتد علاقه مند است.

رؤیای مدافع بایرن مونیخ برای بازی در منچستریونایتد

به گزارش خبرنگاران، عملکرد ضعیف خط دفاعی منچستریونایتد در رقابت های فصل جاری سبب شده تا مدیران این باشگاه انگلیسی در جستجوی یافتن زوجی برای هری مگوایر در قلب خط دفاعی شیاطین سرخ باشند. اولگنار سولسشایر تا به امروز سعی نموده از بازیکنان مختلفی در پست دفاع میانی استفاده کند، اما تقریباً هیچکدام از آنها نتوانسته اند نظر این مربی نروژی را برای بازی در این پست جلب نمایند.

کریستین فالک روزنامه نگار سرشناس روزنامه بیلد مدعی شد، نیکلاس زوله مدافع 25 ساله تیم فوتبال بایرن مونیخ رؤیای این را در سر دارد تا روزی برای منچستریونایتد بازی کند. با وجود اینکه این مدافع آلمانی با بایرن مونیخ دو سال دیگر قرارداد دارد، علاقه او به منچستریونایتد و بازی در لیگ برتر انگلیس ممکن است مسیرش را از بایرنی ها زودتر از موعد مقرر جدا کند.

شبکه تلویزیونی اسپورت وان آلمان هم گزارش داد؛ مدیران باشگاه منچستریونایتد تابستان گذشته نسبت به جذب زوله علاقه مند بودند و حتی با پیشنهاد اولیه 43 میلیون پوندی با همتایان خود در باشگاه بایرن مونیخ مذاکراتی را هم داشته اند، اما در نهایت توافقی بین طرفین حاصل نشد.

حالا اما منچستریونایتد با اطلاع از این موضوع که خود این مدافع آلمانی علاقه مند به پوشیدن پیراهن شیاطین سرخ است، امکان دارد بار دیگر شانس خود را برای به خدمت دریافت او امتحان کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 2 دی 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 11753

به "رؤیای مدافع بایرن مونیخ برای بازی در منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رؤیای مدافع بایرن مونیخ برای بازی در منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید