دکوراسیون داخلی ارزان و ساده منزل با طراحی شیک و خلاقانه

به گزارش طفره، دکوراسیون داخلی ارزان و کم هزینه منزل هیچ وقت به معنی کم ارزش بودن و نازیبایی محیط یک خانه نیست. بسیاری از اوقات پیش آمده که یک وسیله بسیار ارزان از نمونه های فوق لوکس و گران قیمت زیباتر شده و به دکوراسیون منزل بیشتر نشسته است. بنابراین اگر همه چیز بر طبق اصول پیش برود با یک هزینه کم هم می گردد دکوراسیونی شیک، زیبا و حتی لوکس داشت.

دکوراسیون داخلی ارزان و ساده منزل با طراحی شیک و خلاقانه

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ارزان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

حتماً دیده اید که گاهی فقط یک گلدان شیشه ای ساده که وسط میز غذاخوری قرار گرفته و یک شاخه گل رز درون آن به شدت زیباتر از گلدانی عظیم و لوکس و گرانقیمت به نظر می رسد. از این نوع موارد می توان به وفور مثال زد.

یکی از ارزان ترین راه ها بجای خرید دکوری های دیواری یا تابلوهای نقاشی عظیم و گران قیمت استفاده از وسایل آنتیک و قدیمی بخصوص بشقاب ها است. بشقاب ها بهترین جایگزین برای تابلوهای دیواری دکوراتیو هستند. می توانید در بازار یا سمساری ها به سراغ بشقاب های آنتیک و قدیمی با طرح های متفاوت رفته و در گذر زمان به جمع آوری مقدار زیادی از آنها بپردازید. بعداز کامل شدن آرشیوتان می توانید به راحتی با استفاده از چسب های مخصوص سریعا آنها را بروی دیوار منزل خود نصب کنید. البته قبل از نصب باید چینش مناسب و مورد نظر خود را انتخاب کنید برای اینکار می توانید ظرف ها را بروی زمین با چینش های متفاوت قرار بدهید و هر کدام را که بیشتر می پسندید و به دکوراسیون منزلتان بیشتر می آید انتخاب و بروی دیوار نصب کنید.

می توانید یک نمونه از این ایده جالب اما بسیار ارزان و دوست داشتنی را در تصویر زیر مشاهده کنید. البته اگر دوست داشته باشید برای ایجاد یک دکوراسیون داخلی ارزان می توانید از بشقاب هایی که در حال حاضر در منزل دارید نیز بهره ببرید. حتماً شما هم یک یا چند دست ظرف چینی و حتی ملامین و یا مسی قدیمی در منزل دارید که آنها را از سالها قبل نگهداشته اید. خب اینها بهترین ابزار زیباسازی و دکوراسیون چشمگیر منزل شما هستند. به راحتی می توانید از هر کدام از آنها یک یا چند عدد انتخاب نموده و پس از جانمایی مناسب، آنها را بر روی دیوار نصب کنید.

اگر استفاده از بشقاب های رنگارنگ را نمی پسندید و بیشتر به تابلوهای نقاشی علاقه دارید می توانید خودتان دست به کار شوید و با تهیه یک بوم نقاشی اثر هنری مورد نظر خودتان را طراحی کنید. نیازی نیست نگران باشید فقط کافی است اجازه حرکت دست های خود را به نیروی درونی و استعداد نهفته تان بسپارید و آزادنه شکل خود را ترسیم کنید. از طرحی که کشیدید می توانید در تمام قسمت های خانه اعم از اتاق خواب، اتاق غذاخوری، اتاق نشیمن و هر جایی که فکر می کنید مناسب است بهره ببرید. اصلاً اینطور نیست که تصور کنید برای خلق یک اثر خاص و هنری حتماً می بایستی ماهها بلکه سالها در کلاس های آموزشی مختلف وقت سپری کنید! تصویر زیر یک نمونه از اثبات حرف و ادعای ماست. آیا این تابلوها که به راحتی و در کمتر از چند دقیقه خلق شده اند زیبا نیستند؟ آیا واقعاً چنین طرح های خلاقانه و جسورانه ای که حتی یک کودک هم قادر به کشیدن آنهاست سبب زیبایی و خاص شدن دکوراسیون داخلی خانه نمی گردد؟ به همین راحتی می توان با یک دکوراسیون داخلی ارزان بهترین دکوراسیون داخلی منزل را ایجاد کرد.

با کمی خلاقیت بیشتر می توانید به راحتی هر چه تمام تر یک اثر هنری دیواری بسازید. برای مثال می توانید تکه ای از یک کاغذ دیواری زیبا را به انتخاب خودتان جدا کنید و با فریم دریافت دور آن به سادگی اثر دکوری و هنری خود را بروی دیوار منزلتان بوجود بیاورید. آنچیزی که سبب زیبایی دکوراسیون منزل می گردد استفاده از وسایل گرانقیمت و لوکس نیست بلکه خلاقیت و هنر شماست که می تواند به راحتی و با استفاده از کمترین وسایل و با ایجاد یک دکوراسیون داخلی ارزان بهترین دکوراسیون را برای لذت بردن و زندگی ایجاد کند.

در شکل های زیر مدل های متنوعی از تزیین دکوراسیون داخلی با هزینه کم را مشاهده خواهید کرد:

تصاویر بیشتز:

منبع: اتاق
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 8793

به "دکوراسیون داخلی ارزان و ساده منزل با طراحی شیک و خلاقانه" امتیاز دهید

1 کاربر به "دکوراسیون داخلی ارزان و ساده منزل با طراحی شیک و خلاقانه" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون داخلی ارزان و ساده منزل با طراحی شیک و خلاقانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید