دلالان از بازار خودرو خارج شدند

به گزارش طفره، نعمت الله کاشانی نسب گفت: بازار خودرو همچون هفته های گذشته همچنان راکد است و هیچ خرید و فروشی انجام نمی گردد، چرا که بازار دیگر جذابیتی برای دلال ها ندارد.

دلالان از بازار خودرو خارج شدند

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، نعمت الله کاشانی نسب در خصوص شرایط بازار خودرو، گفت: بازار خودرو همچون هفته های گذشته همچنان راکد مانده و هیچ خرید و فروشی انجام نمی گردد و از سویی دیگر با توجه به اینکه نرخ دلار تقریباً به ثبات رسیده، قیمت خودرو نیز همچون دو هفته قبل است و کاهش بیشتری نداشته است.

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودروی تهران اضافه نمود: چنانچه دو خودروساز کشور این روندی که برای رشد فراوری در پیش گرفته اند و تقریباً نسبت به پارسال فراوریات خود را 30 درصد افزایش داده اند، ادامه دهند احتمال کاهش بیشتر قیمت وجود دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر عرضه خودرو نسبت به تقاضا بیشتر شده و فقط مصرف کننده واقعی در بازار حضور دارد و بازار دیگر جذابیتی برای دلالان ندارد؛ پول هایی که وارد بازار خودرو شده بود در حال خروج از این بازار است.

کاشانی نسب گفت: با توجه به اینکه معامله خاصی در بازار انجام نشده، نمی توان قیمت جدیدی برای خودرو اظهار داشت و قیمت ها همان قیمت های یکی دو هفته گذشته است.

لازم به ذکر است میانگین قیمت خودرو های پرفروش بر اساس آگهی های منتشر شده در فضای مجازی به توضیح جدول زیر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 12363

به "دلالان از بازار خودرو خارج شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلالان از بازار خودرو خارج شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید