خصوصی شدن به استقلال و پرسپولیس ضرر می زند

به گزارش طفره، محسن بیاتی نیا در مصاحبه با خبرنگاران، در خصوص ادامه تعطیلی مسابقات لیگ برتر و تبعاتی که خواهد داشت، گفت: این اتفاق معایب و محاسنی خواهد داشت برای تصمیم گیری باید از خرد جمعی استفاده کرد نباید فردی نظر داد و تمام شرایط را سنجید تا ببینیم ادامه لیگ به سود فوتبال ما خواهد بود یا خیر.

خصوصی شدن به استقلال و پرسپولیس ضرر می زند

وی ادامه داد: قبل از هر چیز سلامت جامعه و ورزشکاران مهم است، ما نباید به کشورهای دیگر نگاه کنیم زیرا شرایط آنها با ما بسیار متفاوت است. باید ببینیم اگر لیگ را ادامه دهیم چه کسانی ضرر خواهند کرد و چه کسانی نفع خواهند برد بنابراین احتیاج است مسئولان فوتبال کشورمان در خصوص تعطیلی یا ادامه لیگ تصمیم بسیار منطقی و درست بگیرند تا باشگاه ها هم از این اتفاق متضرر نشوند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص اینکه گفته شده یک تیم را به عنوان قهرمان لیگ نوزدهم معرفی کنیم، گفت: با این موضوع موافق نیستم، درست است شرایط پرسپولیس بهتر از سایر تیم هاست اما این دلیل نمی گردد دیگر تیم ها هم شانس قهرمانی نداشته باشند. 27 امتیاز باقی مانده می تواند نقش معین کننده ای در قهرمانی یک تیم داشته باشد بنابراین باید به فکر این هم باشیم که تمام تیم ها خصوصاً بالای جدولی ها هزینه های زیادی کردند تا تیم شأن به قهرمانی دست پیدا کند بنابراین انتخاب یک تیم به عنوان قهرمان درست نیست و اگر شرایط مساعد بود باید لیگ برگزار گردد.

بیاتی نیا در خصوص خصوصی شدن دو تیم استقلال و پرسپولیس که قرار است سال جاری صورت بگیرد، گفت: از صمیم قلب آرزو می کنم که این دو باشگاه خصوصی شده و از زیر نظر وزارت ورزش و دولت بیرون بیایند البته چند سالی است که قرار است این اتفاق رخ دهد اما هر بار به دلایلی خصوصی سازی صورت نگرفته، همه می دانیم خصوصی شدن دو باشگاه بسیار مشکل است. زیرا آنها از حق پخش تلویزیونی، بلیت فروشی و فروش لباس محروم هستند بنابراین به اعتقاد من در این شرایط خصوصی شدن این دو تیم به ضرر آنها تمام می گردد. در سال های گذشته هم دولت چندان عزم جدی برای این کار نداشته، باید بحث خصوصی سازی را روی تیم های کوچک تر انجام داد تا ببینیم بازخورد آن چه خواهد بود اما در مجموع اگر تمام شرایط موجود باشد این موضوع می تواند یک اتفاق خوب برای فوتبال ما باشد.

وی در خصوص جلسات متعدد پیشکسوتان با مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: با مشورت کردن خیلی از مسائل حل خواهد شد. تجربه نشان داده نظرات پیشکسوتان و قدیمی ها همواره چاره گشا بوده البته در کشور ما جلسه زیاد برگزار می گردد اما متأسفانه نتیجه ندارد. بنابراین امیدوارم جلسات متعددی که سعادتمند با پیشکسوتان دارد نتیجه قابل قبولی هم داشته باشد، زیرا آنها سال ها در استقلال بودند، مسائل این تیم را لمس نموده و کاملاً با شرایط این باشگاه آشنا هستند و سعادتمند می تواند از این تجربه گرانبها به خوبی استفاده کند.

بیاتی نیا در سرانجام اظهار داشت: جذابیت فوتبال به حضور تماشاگران است. اگر قرار باشد لیگ آغاز شده ولی تماشاگر به استادیوم نیاید بازی ها هیچ لذتی ندارد. بنابراین باید امیدوار باشیم که لیگ زمانی آغاز گردد که مسائل از بین رفته باشد و طرفداران بتوانند در استادیوم حضور پیدا نموده و گرمابخش بازی های لیگ شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 8946

به "خصوصی شدن به استقلال و پرسپولیس ضرر می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خصوصی شدن به استقلال و پرسپولیس ضرر می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید