خبرنگاران پرهیزکار: از حضور سرخآبی ها در لیگ برتر فوتسال، استقبال می کنیم

به گزارش طفره، تهران- خبرنگاران- رییس کمیته فوتسال گفت: حضور پرسپولیس و استقلال در لیگ فوتسال اتفاق خوبی است و از این موضوع استقبال می کنم.

خبرنگاران پرهیزکار: از حضور سرخآبی ها در لیگ برتر فوتسال، استقبال می کنیم

داود پرهیزکار روز شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص حضور سرخآبی ها در لیگ برتر فوتسال، گفت: از روزی که وارد فوتسال شدیم همواره از این موضوع استقبال کردیم. این 2 تیم با صندلی و محبوبیتی که دارند، می توانند به فوتسال کشور یاری زیادی نموده و باعث بالا رفتن انگیزه دیگر تیم های لیگ شوند.

وی در خصوص جلسه کمیته فوتسال با هیات مدیره باشگاه استقلال و پرسپولیس جهت حضور این تیم ها در لیگ برتر، اعلام کرد: یک جلسه ای در اصفهان با حضور رییس سازمان لیگ برگزار گردید و قرار شد فعلا در خصوص باشگاه استقلال که مدیرعامل این تیم به حضور در لیگ برتر فوتسال ابراز تمایل نموده، تصمیم گیری گردد. اگر بستر این کار آماده باشد به طور قطع اتفاق خوبی رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: این 2 تیم با توجه پخش زنده تلویزیونی و اسپانسرهای مناسبی که دارند می توانند یاری زیادی به تیم های دیگر لیگ برتر فوتسال برسانند.

پرهیزکار درباره حضور امروز علی کفاشیان در فدراسیون فوتبال و شایعه حضور او در فوتسال، بیان داشت: فکر می کنم کفاشیان برای کارهای بزرگتری به فدراسیون آمده است. انشاالله آن چیزی که به نفع فوتبال، فوتسال و ورزش کشور است، رخ دهد.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 9656

به "خبرنگاران پرهیزکار: از حضور سرخآبی ها در لیگ برتر فوتسال، استقبال می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پرهیزکار: از حضور سرخآبی ها در لیگ برتر فوتسال، استقبال می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید