خبرنگاران مددجویان بهزیستی خراسان شمالی 80 میلیارد ریال تسهیلات گرفتند

به گزارش طفره، بجنورد- خبرنگاران- معاون مشارکت های مردمی و اشتغال بهزیستی خراسان شمالی گفت: نیمه نخست امسال 770 نفر از مددجویان زیر پوشش این اداره کل 80 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی گرفتند که نسبت به مدت مشابه پارسال 2.6 درصد افزایش دارد.

خبرنگاران مددجویان بهزیستی خراسان شمالی 80 میلیارد ریال تسهیلات گرفتند

جواد ابرغم روز چهارشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: برای حمایت از مددجویانی که در رابطه با کرونا آسیب دیده اند اعتبار خاصی برای این اداره در نظر گرفته نشده است، اما این نهاد 39 میلیارد ریال از محل اعتبارات کشوری برای حمایت از مراکز و موسسات تحت نظارت خود در استان پرداخت کرده است.

وی در مورد میزان بدهی های بهزیستی خراسان شمالی به مراکزی مانند مراکز ماده 15 ترک اعتیاد نیز گفت: بهزیستی درآمدزایی ندارد و پرداخت یارانه و کمک منوط به دریافت اعتبارات کشوری است.

مراکز ماده 15 ترک اعتیاد مراکزی هستند که توسط بخش خصوصی و با پروتکل های مخصوص راه اندازی می شود و معتادان نیز به طور خود خواسته به این مراکز مراجعه می کنند تا تحت درمان قرار گیرند و مراحل ترک اعتیاد را بگذرانند.

وی بدون اشاره به مبلغ یارانه در نظر گرفته شده برای مراکز تحت پوشش این اداره اضافه نمود: یارانه های مراکز تحت پوشش بهزیستی در استانهای کشور به طور متمرکز واریز می شود که این مبالغ در حال پرداخت است.

وی گفت: 22 هزار و 800 خانواده تحت پوشش بهزیستی استان از این نهاد حمایتی مستمری دریافت می کنند و میزان پرداخت به این خانواده ها متغییر و بر اساس بعد خانوار است.

استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 11534

به "خبرنگاران مددجویان بهزیستی خراسان شمالی 80 میلیارد ریال تسهیلات گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مددجویان بهزیستی خراسان شمالی 80 میلیارد ریال تسهیلات گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید