خبرنگاران محدودیت تردد در محورهای گردشگری اسکو اعمال می گردد

به گزارش طفره، تبریز- خبرنگاران - فرماندار شهرستان اسکو در آذربایجان شرقی از اعمال محدودیت تردد در محورهای گردشگری این شهرستان اطلاع داد.

خبرنگاران محدودیت تردد در محورهای گردشگری اسکو اعمال می گردد

برای سفر با خرید تور پوکت ارزان همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

بابک رضی منش در گفتگویی اظهار داشت: در پی تشدید شیوع کرونا و بر اساس مصوبات ستاد شهرستانی مقابله با کرونا از ورود خودروهای غیر بومی در محورهای گردشگری شهرستان از امروز آدینه 9 آبان جلوگیری می گردد.

وی از گردشگران خواست از سفر به شهرستان اسکو و مناطق گردشگری این شهرستان از جمله روستای توریستی و تاریخی کندوان خودداری نمایند.

فرماندار اسکو شرایط شیوع کرونا را در این شهرستان نگران نماینده و بحرانی توصیف کرد و رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را خواهان شد.

وی اضافه کرد: میزان فوتی مهرماه این شهرستان برابر کل فوتی هفت ماه اخیر بوده و شمار مبتلایان و مراجعه نمایندگان بدحال به بیمارستان در حال افزایش است.

شهرستان اسکو به دلیل موقعیت جغرافیایی و برخورداری از ظرفیت های بی بدیل گردشگری، آثار تاریخی و طبیعی و روستاهای منحصر به فرد هدف گردشگری و مقصد گردشگران استانی و کشوری است که در همه ایام سال به ویژه در تعطیلات با حضور گسترده مسافران و گردشگران روبرو است.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 11196

به "خبرنگاران محدودیت تردد در محورهای گردشگری اسکو اعمال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران محدودیت تردد در محورهای گردشگری اسکو اعمال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید