خبرنگاران رقابت های لیگ برتر از مهرماه شروع می گردد

به گزارش طفره، تهران- خبرنگاران- رئیس کمیته جابجایی سازمان لیگ فوتبال گفت: رقابت های لیگ برتر و لیگ دسته یک از اواسط مهرماه شروع خواهد شد.

خبرنگاران رقابت های لیگ برتر از مهرماه شروع می گردد

به گزارش خبرنگاران فریبرز محمودزاده گفت که فصل جدید رقابت های لیگ برتر و لیگ دسته یک با توقفی 45 روزه پس از خاتمه رقابت های این فصل، از اواسط مهرماه شروع خواهد شد. البته درباره تاریخ دقیق شروع این رقابت ها در جلسه هیئت رییسه تصمیم گیری می گردد.

ویروس کرونا موسوم به کوید 19 اواسط ماه دسامبر (24 اذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در 30 دسامبر سال 2019 (9 دی ماه 98) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین گفت. تدروس آدهانوم مدیر کل سازمان دنیای بهداشت چهارشنبه 21 اسفندماه 98 در کنفرانسی خبری تاکید نمود که اگرچه واژه همه گیر (pandemic) به دلیل حساسیتی که دارد نباید بدون دقت مورد استفاده قرار گیرد اما ارزیابی های این سازمان ویروس کرونا را همه گیر دنیای شناسایی و اعلام می نماید.

تا به امروز بیش از 15 میلیون نفر در سراسر دنیا به این بیماری مبتلا شده و بیشتر از 636 هزار نفر بر اثر آن جان خود را از دست داده اند. همچنین در ایران 286 هزار و 523 نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و 15 هزار و 289 نفر بر اثر ابتلا به آن درگذشته اند.

با شیوع موج دوم کرونا در ایران شماری از بازیکنان فوتبال تیم های مختلف به این بیماری مبتلا شدند.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 10062

به "خبرنگاران رقابت های لیگ برتر از مهرماه شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رقابت های لیگ برتر از مهرماه شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید