حمایت روبن از سرمربیگری فن بومل در بایرن مونیخ

به گزارش طفره، ستاره پیشین بایرن مونیخ از هموطن خود به عنوان گزینه ایده آلی برای راهنمایی باواریایی ها یاد کرد.

حمایت روبن از سرمربیگری فن بومل در بایرن مونیخ

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

به گزارش خبرنگاران، آرین روبن که در این تابستان به حضور 10 ساله اش در بایرن مونیخ انتها داد، در گفت وگو با نشریه آلمانی بیلد از هم تیمی پیشین خود به عنوان گزینه ایده آلی برای سرمربیگری بایرن مونیخ در آینده یاد کرد، کسی که در حال حاضر راهنمایی پی اس وی آیندهوون را برعهده دارد.

روبن در این باره گفت: در حال حاضر بایرن مونیخ سرمربی دارد و بحثی در این مورد نیست. فن بومل زمانی که برای بایرن بازی می کرد، کارش را عالی انجام داد و هئیت مدیره هم از او قدردانی کرد. مارک شخصیتی که سرمربی بایرن باید داشته باشد را دارد. اگر او به پیشرفت و تحولش در مربیگری ادامه دهد، قادرم روزی او را به باشگاه بایرن مونیخ به عنوان گزینه مربیگری پیشنهاد بدهم.

مارک فن بومل 42 ساله بین سال های 2006 تا 2011 برای بایرن مونیخ بازی کرد و با روبن در این تیم و تیم ملی فوتبال هلند همبازی بود. او در حال حاضر راهنمایی پی اس وی آیندهوون را برعهده دارد و فصل گذشته این تیم را به عنوان نایب قهرمانی اردویژه هلند رساند.

ستاره پیشین باواریایی ها همچنین درباره احتمال بازگشتش به فوتبال در قامت سرمربی گفت: در حال حاضر در پی این هستم که پس از دوران بازیگری ام چه چیزی در زندگی ام می خواهم. از وقتی که 16 سال داشتم، فوتبال حرفه ای بازی می کردم و در حدود 20 سال در سطح حرفه ای حضور داشتم. حالا خانواده ام در اولویت هستند و در این مقطع نمی خواهم در فوتبال باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 3993

به "حمایت روبن از سرمربیگری فن بومل در بایرن مونیخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت روبن از سرمربیگری فن بومل در بایرن مونیخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید