جوایز ده هزار دلاری وزارت دفاع سنگاپور برای هکرها

به گزارش طفره، وزارت دفاع سنگاپور برای دومین بار مسابقه ای را برای اعطای جایزه به هکرها برای شناسایی آسیب پذیری های امنیتی خطرناک در یازده وب سایت و سیستم شناسایی چهره خود به اجرا درمی آورد.

جوایز ده هزار دلاری وزارت دفاع سنگاپور برای هکرها

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از زددی نت، وزارت دفاع سنگاپور میخواهد سال جاری با دعوت از بیش از 400 هکر برجسته رقابتی را به منظور شناسایی آسیب پذیری های امنیتی وب سایت ها وسیستم های وابسته به خود برگزار کند.

این رقابت که هکر وان نام دارد همراه با اعطای جوایز قابل توجهی است و برندگان ارقامی بین 150 تا 10 هزار دلار را بسته به توانایی خود برای شناسایی آسیب پذیری های مختلف دریافت می نمایند.

مسابقه مذکور از تاریخ 30 سپتامبر تا 21 اکتبر برگزار می گردد و سیستم های رایانه ای ارتش سنگاپور و بعضی نهادهای دیگر دفاعی و دولتی برای شناسایی حفره های امنیتی مورد آنالیز قرار می گیرند. تمرکز اصلی در رقابت سال جاری متوجه ارتقای حفاظت از داده های شخصی است.

از 400 هکری که در این رقابت شرکت می نمایند، 200 نفر در سنگاپور زندگی می نمایند. در سال 2018 در مجموع 264هکر در رقابت یادشده شرکت کردند. در رقابت سال گذشته در مجموع 35 آسیب پذیری امنیتی شناسایی شد و جوایزی به ارزش 14750 دلار اهدا شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 4122

به "جوایز ده هزار دلاری وزارت دفاع سنگاپور برای هکرها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوایز ده هزار دلاری وزارت دفاع سنگاپور برای هکرها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید