تیم فوتبال آلومینیوم اراک از سد شهرداری تبریز گذشت

به گزارش طفره، به گزارش خبرنگاران، هفته اول مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور عصر یکشنبه در برخی از شهرستان‌های کشور پیگیری شد که تیم فوتبال آلومینیوم اراک میزبان تیم فوتبال شهرداری تبریز بود.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک از سد شهرداری تبریز گذشت

بر اساس این گزارش تیم فوتبال آلومینیوم اراک در شرایطی مقابل حریف خود در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک صف‌آرایی کرد که در ساختار و ترکیب تیم نسبت به سال های گذشته تغییرات کلی به چشم می‌خورد. همین موضوع موجب شد که پس از 95 دقیقه تلاش اولین بازی خود را مقابل تیم شهرداری تبریز با با نتیجه یک بر صفر به پایان برساند.

براساس این گزارش، تنها گل این مسابقه در دقیقه 43 توسط ایمان باصفا وارد دروازه فوتبال شهرداری تبریز شد. در این مسابقه روح الله نعمتی از آلومینیوم و بابک نوین و محمدرضا زینال خیری و سجاد رهبر از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

همچنین این مسابقات توسط رحیم حاجیلو موسی مه آبادی و ابوالفضل دوستی داوری شد و حسین عرب براقی به عنوان ناظر داوری و هوشنگ کهالی به عنوان مسئول برگزاری مسابقات بر این رقابت نظارت داشتند.

گفتنی است در بین دو نیمه این مسابقه ازسوی باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک، از ورزشی نویسان پیشکسوت استان مرکزی ازجمله یدالله رحمتعلی، خبرنگار خبرنگاران استان مرکزی تجلیل شد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 24 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 47

به "تیم فوتبال آلومینیوم اراک از سد شهرداری تبریز گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم فوتبال آلومینیوم اراک از سد شهرداری تبریز گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید