ترامپ گزینه جانشینی وزیر انرژی مستعفی آمریکا را معرفی کرد

به گزارش طفره، رئیس جمهور آمریکا گزینه مد نظر خود بر جانشینی وزیر انرژی مستعفی این کشور را تعیین کرد.

ترامپ گزینه جانشینی وزیر انرژی مستعفی آمریکا را معرفی کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز آدینه در پیامی توئیتری اظهار داشت که میخواهد دن برویلت معاون فعلی وزارت انرژی آمریکا را به عنوان گزینه جانشینی ریک پری وزیر انرژی مستعفی این کشور معرفی کند.

ترامپ که روز گذشته خبر کناره گیری ریک پری را تأیید نموده بود، بعد از ظهر آدینه به وقت محلی در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: من می خواهم از ریک پری وزیر انرژی به دلیل عملکرد ممتازش تشکر کنم. او در خاتمه امسال از ما جدا خواهد شد تا به دیگر کارهای مورد علاقه اش بپردازد. ریک یک فرماندار فوق العاده برای ایلات تگزاس و یک وزیر انرژی فوق العاده بود.

وی اضافه کرد: او [ریک پری] همچنین دوست من است و در عین حال من خوشحالم که دن برویلت معاون وزیر انرژی را به عنوان وزیر جدید انرژی نامزد می کنم. دن تجربه بی همتایی در این بخش دارد و یک حرفه ای کامل است. من هیچ شکی ندارم که دن عملکرد فوق العاده ای خواهد داشت.

ریک پری که از سمت وزیر انرژی آمریکا استعفا نموده است، به دلیل ارتباطش با ماجرای موسوم به اوکراین گیت با خطر استیضاح از سوی مجلس نمایندگان آمریکا روبرو بود، اما گفته می گردد ولی کناره گیری او ربطی به مناقشه اوکراین ندارد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 5056

به "ترامپ گزینه جانشینی وزیر انرژی مستعفی آمریکا را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ گزینه جانشینی وزیر انرژی مستعفی آمریکا را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید