تارتار: لیگ سال جاری، سخت و پرفشار است، طرفدار تیم دونده و یکدستی است

به گزارش طفره، گروه استان ها - سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بازی فردای ذوب آهن مقابل طرفدار مثل همه بازی ها بازی سختی است و سال جاری لیگ ما، لیگ بسیار پرفشار و سختی خواهد بود.

تارتار: لیگ سال جاری، سخت و پرفشار است، طرفدار تیم دونده و یکدستی است

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش مقابل طرفدار تهران در هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: بازی فردامثل همه بازی ها بازی سختی است و سال جاری لیگ ما، لیگ بسیار پرفشار و سختی خواهد بود.

وی ادامه داد: مربیانی که فعالیت می نمایند، مربیان خوبی هستند و توانسته اند تیم های خوبی را آماده نموده و وارد مسابقات نمایند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن توضیح داد: تیم های خوبی بسته شده و فاصله بین تیم ها بسیار کم شده است. مربیان جوان تر یاری می نمایند فوتبال به روزتری از باشگاه های کشور ببینیم.

تارتار گفت: طرفدار تیم دونده و یکدستی است و با توجه به ثباتی که کادر فنی این تیم داشت، عنایتی توانست تیم خوبی جمع کند. طرفدار بازی های خوبی انجام می دهد اما فراز و نشیب زیادی داشته و نقاط ضعفی هم دارد. ما در چند روز گذشته ریکاوری خوبی پشت سر گذاشتیم و روی نقاط ضعف حریف کار کردیم.

وی گفت: امیدوارم فردا بازیکنان مان با تمرکز بالایی ظاهر شوند و اشتباهات هفته های گذشته را تکرار ننمایند. ما تیمی هستیم که اگر بتوانیم با تمرکز بالا بازی کنیم و اشتباهی مرتکب نشویم، هیچ تیمی نمی تواند ما را شکست دهد. من به بازیکنانم ایمان دارم و اگر بتوانند در طول بازی تمرکزشان را حفظ نمایند، هیچ تیمی رقیب ما نخواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در مورد غایبین ذوب آهن در بازی مقابل طرفدار گفت: خوشبختانه برای مسابقه فردا بازیکن محرومی نداریم اما حبیب فرعباسی دچار سرماخوردگی جزئی شده و باید فردا شرایط وی را آنالیز کنیم. سایر بازیکنان تیم شرایط خوبی دارند و برای بازی فردا آماده هستند.

170، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 17658

به "تارتار: لیگ سال جاری، سخت و پرفشار است، طرفدار تیم دونده و یکدستی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: لیگ سال جاری، سخت و پرفشار است، طرفدار تیم دونده و یکدستی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید