بیمارستان های ایتالیا برای پذیرش بیماران، جا ندارند

به گزارش طفره، خبرگزاری خبرنگاران- افزایش شمار مبتلایان کووید-19 در بعضی مناطق ایتالیا، مراکز درمانی را به اکسیژن رسانی به مبتلایان در داخل خودرو های شخصی وادار نموده است.

بیمارستان های ایتالیا برای پذیرش بیماران، جا ندارند

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از تلویزیون فرانس بیست و چهار، افزایش شمار مبتلایان کووید-19 در بعضی مناطق ایتالیا، مراکز درمانی را به اکسیژن رسانی به مبتلایان در داخل خودرو های شخصی وادار نموده است.

ایتالیا نیز همانند بسیاری از کشور های اروپایی با موج دوم ویروس کرونا روبرو شده است. اوضاع در حدود بیست منطقه از ایتالیا وخیم تر شده است. بعضی از این مناطق از روز یکشنبه در فهرست مناطق قرمز قرار می گیرند.

گزارشگر این شبکه گفت: خودرو هایی که در ناپل در برابر بیمارستان صف کشیده اند، افراد مظنون به ویروس کووید-19 هستند. اما به دلیل نبود جای کافی در بیمارستان، در داخل خودرو ها به آن ها اکسیژن وصل شده است. حتی آمبولانس ها نیز برای ورود به داخل بیمارستان، باید منتظر بمانند.

فرانس بیست و چهار بخشی از سخنان لودولفو پانتسی رئیس بخش بیماری های مسری در بیمارستان کوتوگ را پخش کرد. وی گفت: اوضاع در بیمارستان کوتوگ به گونه ای است که ما تقریبا تخت خالی نداریم. متاسفانه این بیماری به گونه ای است که مبتلایان میبایست برای مدتی طولانی در بیمارستان بستری شوند.

گزارشگر ادامه داد: مناطق ناپل، کامپانی، توسکان و فلورانس، باید از روز یکشنبه به جمع 5 منطقه ای که در فهرست مناطق قرمز قرار داشتند، بپیوندند. دولت اوضاع مناطقی که در این فهرست قرار دارند را بحرانی قلمداد می نماید.

لومباردی در شمال ایتالیا یکی از مناطقی است که در فهرست مناطق قرمز واقع شده است.

فرانس بیست و چهار بخشی از سخنان دکتر انریکو استورتی مدیر بخش مراقبت های ویژه در دو بیمارستان را پخش کرد. وی گفت: ما در ماه اوت 4 مبتلا داشتیم. اما اکنون 800 تخت را در بخش مراقبت های ویژه در اختیار بیماران مبتلا به کووید-19 قرار داده ایم.

گزارشگر اضافه نمود: در مناطقی که در فهرست قرمز قرار دارند، قوانین قرنطینه برای مردم به اجرا گذاشته شده است. کافه ها، رستوران ها و آرایشگاه ها و همچنین فروشگاه های لباس، تعطیل شده اند. دبیرستان ها نیز تعطیل شده و کارکنان به دورکاری توصیه شده اند. فقط فروشگاه های ضروری می توانند به کار خود ادامه بدهند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 10961

به "بیمارستان های ایتالیا برای پذیرش بیماران، جا ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیمارستان های ایتالیا برای پذیرش بیماران، جا ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید