بوفون جدایی اش از یوونتوس را تایید کرد؛ وقت رفتن رسیده است

به گزارش طفره، خبرگزاری خبرنگاران- جانلوییجی بوفون برای دومین بار، یوونتوس را ترک می نماید.

بوفون جدایی اش از یوونتوس را تایید کرد؛ وقت رفتن رسیده است

به گزارش خبرنگاران، دروازه بان 43 ساله یوونتوس که بیشتر اوقات فصل 21-2020 نیمکت نشین وویچک شزنی بود، تایید کرد که با اتمام قراردادش در سرانجام فصل، از بیانکونری جدا می گردد. جانلوییجی بوفون در مصاحبه با بین اسپورت در مورد تصمیمش برای آینده گفت:

آینده من معین و واضح است. تجربه طولانی من در یوونتوس در سرانجام فصل، قطعا به سرانجام می رسد. فکر می کنم همه کار برای یوونتوس انجام داده ام اما چیزهایی که از یوونتوس گرفته ام، بیش از کارهای من بوده است. ما به سرانجام راه رسیدیم و در سرانجام فصل، قراردادم را تمدید نخواهم کرد. آینده؟ یا بازنشسته می شوم و یا این که اگر موقعیتی وسوسه کننده برای بازی کردن و تجربه جدیدی نصیبم شد، آن را آنالیز خواهم کرد.

بوفون درباره شرایط این فصل یوونتوس گفت:

ما ثبات نداشتیم. در بازی مقابل 5-6 تیم بالای جدول گاهی بردیم، گاهی تساوی کردیم و گاهی هم شکست خوردیم اما معمولا بازی برابری ارائه دادیم. امتیازات احمقانه ای از دست دادیم و این یعنی تیم ما به پیشرفت احتیاج دارد. کریستیانو رونالدو؟ رابطه ما فوق العاده است. او مردی است که خیلی دوستش دارم. او مثل همواره برای یوونتوس هم گلزنی نموده و گل های مهمی زده است.

جانلوییجی بوفون، دروازه بان 43 ساله ایتالیایی برای دومین بار از یوونتوس جدا می گردد. بوفون که قراردادش در سرانجام ژوئن با یوونتوس تمام می گردد، آن را تمدید نخواهد کرد و از این تیم جدا خواهد شد. بوفون در توییتر خود، با باشگاه یوونتوس و طرفدارانش خداحافظی کرد: هر آغازی، سرانجامی هم دارد و این سرانجام دومین دوره حضورم در یوونتوس است. تصمیمی که گرفتم، آسان نبود اما روی آن ماه ها فکر کردم. این تصمیم آسان نبود چون قطع این ارتباط آسان نیست. یوونتوس جایی است که داستان من، شادی های من و اشک های من در آن رقم خورد. یوونتوس خانه من است اما حالا وقت رفتن رسیده است. نمی دانم چه طور از شما طرفداران تشکر کنم. همه چیزم را دادم و بیشتر از آن، دریافت کردم. همواره، تا سرانجام (Fino Alla Fine)

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 14217

به "بوفون جدایی اش از یوونتوس را تایید کرد؛ وقت رفتن رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوفون جدایی اش از یوونتوس را تایید کرد؛ وقت رفتن رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید