بالوتلی: تاریخ نشان داده ایتالیا بهتر از انگلیس است

به گزارش طفره، خبرنگاران: مهاجم میلانی آتزوری تاکید نمود ایتالیا تیمی با عملکرد بهتر نسبت به انگلیس است.

بالوتلی: تاریخ نشان داده ایتالیا بهتر از انگلیس است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، ماریو بالوتلی، مهاجم جنجالی تیم ملی فوتبال ایتالیا در گفت و گو با روزنامه سان انگلیس گفت: جام جهانی برزیل صندلی فوق العاده ای برای من است تا خودم را به عنوان بهترین مهاجم جهان به اثبات برسانم. جام جهانی جایی است که می خواهم امضای خودم را بزنم تا جهانیان مرا به رسمیت بشناسند. بازیکنان بزرگ همیشه در صحنه های بزرگ خود را نشان می دهند.

آتزوری در گروه D با تیم های انگلیس، اروگوئه و کاستاریکا هم گروه است. وی در مورد هم گروهی با شاگردان روی هاجسون اضافه کرد: تمامی آن چیزی که می خواهم بگویم این است که ایتالیا تیمی قدرتمندتر نسبت به انگلیس است و تاریخ نشان داده که آتزوری در تورنمنت های معتبرتر نسبت به سه شیر بهتر عمل نموده است.

مهاجم 23 ساله ایتالیا در مورد هم تیمی پیشین خود در منچسترسیتی هم گفت: اگر از من می پرسید که دروازه بان انگلیس در جام جهانی چه کسی باشد، می گویم که جو هارت باید سنگربان شماره یک این تیم در جام جهانی باشد و شکی در این مورد ندارم.

سوپرماریو توضیح داد: هارت بهترین دروازه بان انگلیس و بهترین دروازه بان لیگ برتر است. بهترین بازیکنان جهان هم ممکن است مرتکب اشتباه شوند ولی بازیکنی همچون جو مطمئنا به روزهای اوجش باز خواهد گشت.

مهاجم سیه چرده میلان تا کنون در 29 بازی ملی 12 گل برای ایتالیا به ثمر رسانده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 4002

به "بالوتلی: تاریخ نشان داده ایتالیا بهتر از انگلیس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بالوتلی: تاریخ نشان داده ایتالیا بهتر از انگلیس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید