بالوتلی: اگر شانس صعود انگلیس را زنده نگه داشتم ملکه از من تشکر کند

به گزارش طفره، خبرنگاران: مهاجم خط حمله تیم ملی ایتالیا گفت حاضر است کوشش خود را برای زنده ماندن امید تیم ملی انگلیس به مرحله یک هشتم نهایی انجام دهد.

بالوتلی: اگر شانس صعود انگلیس را زنده نگه داشتم ملکه از من تشکر کند

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور ارزان انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، شکست 2 بر یک تیم ملی انگلیس مقابل اروگوئه در بازی سوم گروه D جام جهانی 2014 امید صعود سه شیر به مرحله حذفی رقابت ها را کمرنگ کرد و حالا شاگردان روی هاجسون برای صعود چشم امید به بازی های تیم ملی ایتالیا دوخته اند، چون تنها در صورتی که آتزوری هر دو بازی بعدی خود را برابر تیم های کاستاریکا و اروگوئه ببرد، انگلیس می تواند به مرحله بعد صعود کند.

با توجه به این موضوع ماریو بالوتلی، مهاجم تیم ملی ایتالیا یکی از افرادی است که با گلزنی خود می تواند به بقای انگلیس در جام جهانی 2014 یاری کند. البته او گفته است اگر این کار را برای سه شیر انجام داد پاداش می خواهد، آن هم از ملکه الیزابت دوم!

بالوتلی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: اگر یاری کنم ایتالیا، کاستاریکا را شکست دهد و انگلیس در جام جهانی بماند، ملکه الیزابت می تواند رودر رو از من قدردانی کند.

تیم های ملی ایتالیا و کاستاریکا در چهارمین دیدار از گروه D جام جهانی 2014 ساعت 20:30 امشب در استادیوم آره نا پرنامبوکوی شهر رسیفه به مصاف یکدیگر می روند.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 4447

به "بالوتلی: اگر شانس صعود انگلیس را زنده نگه داشتم ملکه از من تشکر کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بالوتلی: اگر شانس صعود انگلیس را زنده نگه داشتم ملکه از من تشکر کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید