ایمنی راه ها برای ورود مسافران ارتقا یابد

به گزارش طفره، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: ایمنی راه ها با نصب علائم و هشدار ها برای ورود مسافران باید ارتقا یابد.

ایمنی راه ها برای ورود مسافران ارتقا یابد

سید کمال الدین میرجعفریان گفت:در نقاط نزدیک به ورودی شهر ها نیز ضروری است استراحتگاه هایی برای توقف خودرو ها تعبیه شده تا از بروز خستگی رانندگان و تصادفات جلوگیری گردد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان گفت: در این نقاط دایر شدن ایستگاه سلامت با حضور هلال احمر و سایر دستگاه های امدادی از جمله اورژانس و راهنمایان گردشگری نیز پیشنهاد می گردد.

میرجعفریان به اهمیت مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی در جاده های استان اشاره نمود و گفت: در نزدیکی ورود به این مجتمع ها ضروری است ایمنی جاده رعایت و تابلو های هدایت نصب گردد.

او با بیان اینکه اقدامات و هماهنگی های لازم برای انجام سفر های نوروزی با سلامت اجرا شده، خواهان توجه مردم و مسافران به رعایت قوانین و مقررات هدایت و رانندگی شد.

در این جلسه رییس پلیس راه و مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان گزارشی از اقدامات انجام گرفته برای ارتقای ایمنی جاده ها در طول تعطیلات نوروزی ارائه کردند.

خبرنگاران اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 20428

به "ایمنی راه ها برای ورود مسافران ارتقا یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایمنی راه ها برای ورود مسافران ارتقا یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید