انتقاد سازمان لیگ فوتسال از مربیان تیم امید و کنار گذاشتن کفاشیان

به گزارش طفره، سعید نجاریان در مصاحبه با خبرنگاران، درباره زمان شروع مسابقات لیگ برتر فوتسال، توضیح داد: آخرین جلسه هیأت رئیسه سازمان لیگ پیش از سال جدید برگزار و مقرر شد لیگ برتر نیمه اول تیرماه 98 و احتمالاً روز هفتم تیر شروع گردد. فقط مانده است بحث پلی آف که قرار است بعد از جلسه با مدیران باشگاه ها، در این باره تصمیم گیری صورت بگیرد. باید نواقص پلی آف که سال گذشته آن را برای اولین بار اجرا کردیم رفع گردد و در این زمینه حتماً نظر باشگاه ها را جویا می شویم.

انتقاد سازمان لیگ فوتسال از مربیان تیم امید و کنار گذاشتن کفاشیان

تغییر زمان لیگ فوتسال امید

وی در ادامه به تغییر زمان مسابقات لیگ برتر امیدهای کشور اشاره و از کادر فنی تیم فوتسال زیر 20 سال انتقاد کرد. عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ گفت: پس از لیگ برتر بزرگسالان، مسابقات امیدهای ایران بیشترین سابقه را در فوتسال کشورمان دارد. نزدیک به 20 سال است که رده سنی امیدها در فوتسال لیگ دارد. برنامه ریزی نموده بودیم که اردیبهشت ماه این مسابقات شروع گردد ولی متأسفانه کادر فنی تیم امید تاکید داشت باشگاه ها به آنها بازیکن نمی دهند.

کادر فنی تیم امید تفکراتش را دور بریزد

نجاریان ادامه داد: کادر فنی تیم امید در نامه ای به رئیس و دبیر فدراسیون فوتبال اعلام نمود که کمیته فوتسال با آنها همکاری کند و زمان مسابقات فوتسال باشگاهی امیدهای ایران را تغییر بدهد. می خواهم در این ارتباط یک نکته بگویم. اگر تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی کلمبیا و در جام ملت ها نتیجه گرفت به این خاطر بود که بازیکنان این تیم از دل لیگ به مسابقات رفتند. مربیان تیم امید نگران هستند بازیکنانشان در باشگاه ها مصدوم و یا دچار مشکلاتی شوند. آنها باید این تفکرات را دور بریزند. به هر حال با درخواست کادر تیم امید، مقرر شد لیگ امیدهای کشور از تیرماه شروع گردد.

نحوه کنار رفتن کفاشیان ظلم است

عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتسال درباره مطرح شدن بحث بازنشستگی در کمیته فوتسال و کنارگذاشتن علی کفاشیان یادآور شد: کفاشیان سال های زیادی برای فوتبال و فوتسال ایران زحمت کشید. اگر امروز ما سازمان لیگ فوتسال را داریم در زمان ریاست کفاشیان این اتفاق رخ داد. اینکه کفاشیان به این شکل کنار برود ظلم بزرگی در حق او است. شرایط را طوری برای کفاشیان سخت کردند که او می گوید حاضر نیست دیگر در فدراسیون باشد.

از حضور انصاریفرد بی اطلاعم

وی درباره احتمال حضور محمدحسن انصاریفرد به جای کفاشیان در سازمان لیگ فوتسال، توضیح داد: اطلاعی ندارم ولی انصاریفرد هم از قدیمی های فوتسال بوده و چهره موجهی برای این رشته است. این بستگی به نظر فدراسیون دارد. در حال حاضر بسیاری از پست های فدراسیون فوتبال از جمله نایب رئیسی اول و دوم به خاطر بازنشسته ها خالی است. بسیاری از مسئولان کمیته های فدراسیون، بازنشسته هستند. فدراسیون اول باید تکلیف این سمت ها را معین کند.

انتصاب دو عضو هیأت رئیسه بدون تیم!

به گزارش خبرنگاران، قرار است انتخابات هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتسال روز سوم اردیبهشت برگزار گردد که بعد از این انتخابات، رئیس و دبیر جدید سازمان لیگ معرفی خواهند شد. نجاریان در پاسخ به این سوال که آیا افراد فعلی هیأت رئیسه که فاقد تیم هستند می توانند در انتخابات شرکت نمایند؟ گفت: بنده مجدداً به عنوان یکی از نمایندگان باشگاه ها در این انتخابات حاضر خواهم بود. در اساسنامه قید شده باید یکی از نمایندگان باشگاه ها و یکی از نمایندگان هیأت های استانی تیم داشته باشند. این الزامی است. دو نفر هم با پیشنهاد سازمان لیگ و تصویب فدراسیون فوتبال می توانند بدون داشتن تیم عضو هیأت رئیسه شوند.

فدراسیون فوتبال جلوی اصلاح اساسنامه ما را گرفت

نجاریان اضافه کرد: یکی از مواردی که می خواستیم اساسنامه هیأت رئیسه را اصلاح کنیم این موضوع بود که کاندیداها باید حداقل پنج سال سابقه مدیریت داشته باشند. متأسفانه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال این اصلاحیه ها را حذف کرد. فوتسال برای فدراسیون فوتبال در اولویت نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 1912

به "انتقاد سازمان لیگ فوتسال از مربیان تیم امید و کنار گذاشتن کفاشیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد سازمان لیگ فوتسال از مربیان تیم امید و کنار گذاشتن کفاشیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید