انبارهای کالا در قزوین برای جلوگیری از حوادث احتمالی ساماندهی گردد

به گزارش طفره، خبرنگاران: شهردار قزوین در ملاقات با امام آدینه قزوین گفت: صاحبان انبارهای موجود در قزوین برای جداسازی انبارهای خود از کنار واحدهای مسکونی و ایمن سازی آنها فکر جدی نمایند تا دیگر شاهد اتفاقی نظیر حریق انبار روغن خودرو نباشیم.

انبارهای کالا در قزوین برای جلوگیری از حوادث احتمالی ساماندهی گردد

به گزارش خبرنگاران از قزوین، مسعود نصرتی در ملاقات با امام آدینه قزوین که در سالن شهید باریک بین برگزار گردید، با اشاره به آتش سوزی هفته گذشته در انبار قزوین، اظهار کرد: برای مهار آتش سوزی اخیر در قزوین همه کمبودها در استان تهیه شد و مسئله ای در این زمینه نداشتیم.

وی توضیح داد: فردای بعد از روز آتش سوزی انبار روغن، به دادستان نامه ای ارسال شد تا در شناسایی واحدهای مسکونی فاقد ایمنی که تبدیل به انبار شدند،وارد عمل شوند و یک تیم برای بازدید از این مکان ها تشکیل دهند.

وی اعلام نمود: امیدواریم با توجه به اهمیت ساماندهی انبارهای سطح شهر از تریبون نماز آدینه به مردم اهمیت این موضوع شرح داده گردد که صاحبان انبار برای جداسازی انبارهای خود از کنار واحدهای مسکونی و ایمن سازی آنان فکر جدی نمایند.

شهردار قزوین اضافه کرد: بعضی از انبارها در سطح شهر در کنار واحدهای مسکونی در مکان های هستند که ماشین آتش نشانی نمی تواند وارد محل گردد و این موضوع جدی است که باید انبارهای کنار واحدهای مسکونی از سطح شهر خارج شوند.

نصرتی اعلام کرد: اتحاد و همدلی در استان قزوین و وجود یک مدیریت خوب و نیروهای توانمند با تجهیزات مناسب در مهار آتش سوزی اخیر برای مردم قزوین امید بخش بود.

شهردار اضافه کرد: با توجه به اینکه شهر قزوین در حال رشد است باید تجهیزات مورد احتیاج در این گونه حوادث در قزوین به روز گردد که این مهم احتیاج به یک همت استانی دارد.

شهردار قزوین گفت: زمان برای مهار این نوع حوادث حتی ثانیه به ثانیه مهم است و مجموعه آتش نشانی حافظ جان و مال مردم می باشد.

وی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی با اولین تماس ظرف 3 دقیقه به محل حادثه رسیدند و همچنین مردم 20 دقیقه بعد از آتش سوزی با این مجموعه تماس گرفتند.

نصرتی گفت: آتش نشانان شهرهای تهران، کرج، زنجان و همدان زمانی به محل حادثه رسیدند که آتش مهار شده بود و آتش نشانان تهران اظهار می کردند که مهار آتش با حداقل زمان و با بهترین شیوه توسط آتش نشانان قزوین اجرا شده است.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 8929

به "انبارهای کالا در قزوین برای جلوگیری از حوادث احتمالی ساماندهی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انبارهای کالا در قزوین برای جلوگیری از حوادث احتمالی ساماندهی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید