استقلال به دنبال برد خانگی، گل گهر امیدوار به تثبیت صدرنشینی

به گزارش طفره، هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری چهار ملاقات شروع می گردد.

استقلال به دنبال برد خانگی، گل گهر امیدوار به تثبیت صدرنشینی

به گزارش خبرنگاران، لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز (چهارشنبه) با برگزاری چهار بازی در تهران، اراک و سیرجان وارد هفته سوم می گردد.

گل گهر - فولاد، ساعت 16:10، استادیوم امام علی سیرجان

گل گهر سیرجان که فصل گذشته به لیگ برتر رسید و توانست در لیگ بماند، حالا با امیر قلعه نویی روزهای متفاوتی را سپری می نماید. این تیم با پیروزی برابر سپاهان و مس رفسنجان با 6 امتیاز صدر نشین لیگ است و می خواهد با کسب 3 امتیاز خانگی صدرنشینی خود را تثبیت کند.

در مقابل فولاد خوزستان که مقابل استقلال به پیروزی رسیده است، حالا با 4 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته است و می تواند با پیروزی برابر فولاد خوزستان به صدر جدول برسد. شاید بتوان گفت مهمترین نکته این ملاقات تقابل امیر قلعه نویی و جواد نکونام که است که بر جذابیت های بازی می افزاید.

استقلال - ماشین سازی تبریز، ساعت 16:15، استادیوم آزادی تهران

استقلال که در هفته دوم لیگ برابر فولاد خوزستان باخت، حالا باید در استادیوم از ماشین سازی تبریز میزبانی کند. فکری که در چند روز اخیر درگیر حواشی عجیب بازی با فولاد بوده است، حالا این فرصت را دارد تا با رجحان برابر حریف تبریزی، از حاشیه خارج گردد. در ملاقات قبلی استقلال، محمد دانشگر دچار مصدومیت شد اما مسئله ای برای همراهی تیمش ندارد. از طرف دیگر دیاباته که از تیم کنار گذاشته شده بود، به تمرینات بازگشته و می تواند به میدان برود.

در مقابل ماشین سازی تبریز که با سرمربی جوانش تغییراتی در تیمش نسبت به فصل قبل ایجاد نموده، از دو بازی قبلی فقط یک تساوی به دست آورده و در صندلی چهاردهم جدول است.

سایپا - نساجی مازندران، ساعت 16:20، استادیوم دستگردی تهران

سایپا که فصل گذشته تیم جوانی را روانه مسابقات نموده بود، در نتیجه گیری خوب کار نکرد اما به لطف نتایج سرانجام فصل در لیگ برتر باقی ماند. این تیم با ایجاد تغییراتی در ترکیبش، سعی دارد تیمی متفاوت در لیگ بیستم باشد. حضور حسین ماهینی و محسن مسلمان بعضی ضعف های سایپا را رفع نموده و بازی های این تیم را جذاب نموده است. شاگردان صادقی از دو بازی اخیر، دو امتیاز به دست آورده اند و حالا در صندلی دوازدهم جدول هستند و امیدوارند که با کسب سه امتیاز خانگی صندلی خود را جدول بهبود ببخشند.

در سوی دیگر، نساجی مازندران که فصل را خوب آغاز نموده، با چهار امتیاز در صندلی دوم جدول است و می تواند با پیروزی برابر سایپا، به صدر جدول برسد.

آلومینیوم اراک - مس رفسنجان، ساعت 16:30، استادیوم امام خمینی اراک

دو تیمی که به تازگی به لیگ برتر صعود نموده اند، شرایط خوبی را تجربه نمی نمایند. هر دو در دو بازی اخیر دو شکست در کارنامه خود ثبت نموده اند و با نگرانی فصل را دنبال می نمایند. با این حال آلومینیوم اراک با راهنمایی رسول خطیبی، این شانس را دارد تا با استفاده از شرایط میزبانی، با کسب سه امتیاز از انتهای جدول فاصله بگیرد.

در سمت دیگر، مس رفسنجان با راهنمایی محمد ربیعی در دو بازی برابر گل گهر و شهر خودرو باخته و امیدوار است با کسب امتیاز در بازی خارج از خانه، از انتهای جدول جدا گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 11789

به "استقلال به دنبال برد خانگی، گل گهر امیدوار به تثبیت صدرنشینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال به دنبال برد خانگی، گل گهر امیدوار به تثبیت صدرنشینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید