استفاده از رنگ فسفری در دکوراسیون داخلی منزل مسکونی

به گزارش طفره، امروزه رنگ فسفری در دکوراسیون داخلی هواداران بسیار زیادی پیدا نموده است و در مدل لباس و آرایش افراد بیش از پیش دیده می گردد. اما مسلما استفاده از این رنگ های چشم گیر و جذاب در دکوراسیون داخلی منزل کمی مشکل است. در این مطلب با نمونه هایی از دکوراسیون های داخلی روبرو می شویم که به بهترین شکل ممکن از رنگ های فسفری در منزل خود استفاده نموده اند.

استفاده از رنگ فسفری در دکوراسیون داخلی منزل مسکونی

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

برای آغاز کار بهتر است تنها از یک قطعه فسفری رنگ در دکوراسیون منزل خود بهره ببرید. این عنصر دکوراتیو باید وسیله ای باشد که علاقه زیادی به آن دارید و دوست دارید در به نقطه کانونی در دکوراسیون خانه شما تبدیل گردد. اگر از رنگ های خنثی در منزل استفاده می کنید، رنگ های فسفری فضای اتاق شما را از یکنواختی در می آورند و به آن جذابیت می بخشند. انتخاب یک وسیله کوچک به رنگ فسفری در چیدمان دکوراسیون منزل، شما را در طولانی مدت خسته نمی کند در صورتی که ممکن است یک کاغذ دیواری به رنگ فسفری در چیدمان و دکوراسیون منزلتان شما را بعداز چندماه از خود خسته و زده کند اما یک جایگاه یا یک حاشیه فسفری روی دیوار همواره زیبا بنظر خواهد رسید.

رنگ فسفری را می توانید در مدل لوستر نیز بکارببرید. در بیشتر خانه های ایرانی که به رنگ خنثی هستند وجود چنین قطعه ای با رنگ فسفری دکوراسیونی مدرن و جذاب را در خانه شما بوجود می آورد. روش دوم رنگ کردن یکی از دیوارهای اتاق با رنگ فسفری است. چنین دیوار شاخصی بدون اینکه فضای اتاق را شلوغ کند و چشم را آزا دهد، می درخشد و زیبایی خود را بنمایش می گذارد. همچنین زمانی که از این رنگ خسته شدید می توانید به راحتی روی آن رنگ دیگری بزنید و ظاهر آنرا عوض کنید. در شکل های زیر مدل هایی از دکوراسیون های منزل به رنگ فسفری را مشاهده می کنید.

منبع: اتاق
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 10537

به "استفاده از رنگ فسفری در دکوراسیون داخلی منزل مسکونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از رنگ فسفری در دکوراسیون داخلی منزل مسکونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید