ارائه تبلیغات در واتس اپ منتفی شد

به گزارش طفره، به گزارش خبرنگاران به نقل از وال استریت ژورنال، فیس بوک کوشش برای فروش تبلیغات در واتس اپ را متوقف نموده است. این در حالی است که طی 18 ماه قبل برنامه فیس بوک برای عرضه تبلیغات در واتس اپ سبب شد موسسان پیغام رسان از سمت خود استعفا دهند.

ارائه تبلیغات در واتس اپ منتفی شد

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گفته منابع مطلع در ماه های اخیر گروهی که برای ارائه راه حلی جهت یکپارچه سازی تبلیغات در واتس اپ گردهم جمع شده بود، تجزیه شده است. سپس نتیجه فعالیت های گروه از کد واتس اپ حذف شد.

این در حالی است که در سال 2018 میلادی فیس بوک اعلام نمود آگهی های تبلیغاتی در ویژگی Status این پیغام رسان قرار می دهد تا به این ترتیب به درآمدزایی برسد. به نوشته این نشریه تصمیم برای افزودن آگهی های تبلیغاتی به واتس اپ دلیل اصلی استعفای موسسان این پیغام رسان بوده است.

موسسان واتس اپ در یک پست وبلاگی در 2012 میلادی ارائه تبلیغات در پیغام رسان را اهانتی به هوش کاربر نامیده و اعلام نموده بودند هدفشان ارائه یک محصول با هدف گسترش تبلیغات نبوده است.

البته هنوز معین نیست فیس بوک برنامه های خود برای ارائه تبلیغات در فیس بوک را به طور کامل رها نموده یا خیر. بنابراین ممکن است در آینده تبلیغات در واتس اپ ارائه گردد. در حال حاضر تمرکز واتس اپ ساختن ویژگی های مختلف برای کاربران تجاری است. بسیاری از افراد از واتس اپ برای کسب و کار خود استفاده می نمایند.

در این اواخر واتس اپ قابلیتی ارائه نموده که به کاربران اجازه می دهد تا کاتالوگی از محصولات خود در اپلیکیشن بسازند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 7127

به "ارائه تبلیغات در واتس اپ منتفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه تبلیغات در واتس اپ منتفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید