اجاره ویلا در کردان: جوان پسندترین منطقه نزدیک به تهران

به گزارش طفره، باتوجه به اینکه بسیاری از ساکنان تهران به خصوص قشر جوان برای دور شدن از فضای پرترافیک شهری، دغدغه های روزانه و آرامش روح و روان به نقاط سرسبز پناه می برند با امکان اجاره آنلاین ویلا در کردان علاوه بر سفری خاطره انگیز می توانند از طبیعت زیبا و منحصربه فرد این منطقه بهره مند شوند.

اجاره ویلا در کردان: جوان پسندترین منطقه نزدیک به تهران

جهت دریافت خدمات ساخت ویلای کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

اگر برای دور شدن از فضای پرترافیک شهری و آلودگی هوا و همچنین دغدغه های روزمره درصدد برنامه ریزی برای سفر به یکی از نقاط خوش آب وهوا و بکر نزدیک شهر تهران هستید به طور حتم منطقه کردان می تواند گزینه مناسبی برای سفر شما به شمار رود.

منطقه کردان که روستایی از توابع شهرستان ساوجبلاغ در 25 کیلومتری کرج و 65 کیلومتری شمال غربی تهران قرار گرفته است یکی از روستاهای بسیار نزدیک به تهران است که به دلیل طبیعت بکر و باغ های سرسبز و زیبا از طرف داران بسیاری به خصوص در بین تهرانی ها و قشر جوان برخوردار است تا چند روزی را به استراحت در این روستای زیبا بگذرانند.

درگذشته روستای کردان منطقه ای برای سکونت افراد کم درآمد و حاشیه نشین بود و بافتی روستایی را داشت اما به مرورزمان با شناخت بیشتر تهرانی ها این منطقه شکلی خاص را به خود گرفت و با افزایش ساخت وسازها قیمت ها در این منطقه بالا رفت به شکلی که در کنار باغ های زیبا و مملو از درختان میوه ویلاهای بسیار جذاب، گران قیمت و لوکسی ساخته شد تا تهرانی ها این منطقه را ییلاق خود بدانند و با سفر این منطقه لحظات مملو از آرامشی را در دامان طبیعت سپری نمایند.

در حال حاضر منطقه کردان به دلیل فضای زیبا و ویلاهای چشم نواز و لوکس به منطقه ای برای برگزاری عروسی ها و دورهمی های محبت آمیز و خانوادگی تبدیل شده تا در جوار آب وهوای مطلوب و فضای سرسبز و زیبا روزهایی به یادماندنی برای خانواده ها به ثبت برسد.

در روستای زیبای کردان تا چشم کار می نماید باغ های عظیم مملو از درختان میوه ای همچون گردو، توت، گیلاس، زردآلو و آلبالو وجود دارد که در فصل تابستان زیبایی این منطقه را دوچندان می نماید بنابراین افرادی که علاقه مند به سفر به کردان هستند در دو فصل بهار و تابستان زیبایی این منطقه را بیشتر مشاهده خواهند کرد.

اما علاوه بر طبیعت زیبا و باغ های میوه موجود در کردان این منطقه به قطب مالی کرج نیز شهرت دارد زیرا در این روستا کارخانه های بسیاری ایجاد شده که بسیاری از ساکنان بومی این منطقه در این کارخانه ها و واحدهای تولیدی به اشتغال مشغول بوده و از این راه امرارمعاش می نمایند.

مسافران برای سفر به روستای زیبای کردان با مشکل خاصی از لحاظ راستا روبرو نخواهند شد زیرا راستاهای سفر به این روستا بسیار آسان است و مسافران از هر نقطه از کشور تنها با ورود به کرج و پس از سپری کردن 25 کیلومتر تابلوی ورود به روستای کردان را مشاهده خواهند کرد که زیبایی های آن توجه هر فردی را به خود جلب می نماید.

اما روستای زیبای کردان تنها به دلیل طبیعت بکر خود موردتوجه مسافران نیست بلکه در این منطقه وجود آثار تاریخی و گردشگری همچون دریاچه کردان، برج مقبره کردان، برج تاریخی، مقبره امام زاده حسین، پل قدیمی بانو صحرا کردان بستری را فراهم نموده که سالانه شمار زیادی از گردشگر ها و گردشگران برای مشاهده این اماکن به روستای زیبای کردان مراجعه نموده و اوقات خوش را به همراه خانواده و دوستان در این منطقه سپری نمایند.

برای دوستداران ورزش نیز کردان می تواند منطقه ای جذاب و مناسب برای تفریح و ورزش به شمار رود زیرا در این منطقه امکان کوهنوردی، صخره نوردی و ورزش های هوایی همچون چتربازی، کایت و پاراگلایدر وجود دارد و زمین های فوتبال، والیبال برای علاقه مندان به ورزش های جمعی در این منطقه ایجاد شده تا ورزشکاران نیز از این منطقه لذت ببرند. این در حالی است که در بیشتر ویلاهای مجلل این روستا نیز استخرهای مجهز و عظیمی وجود دارد تا ساکنان علاقه مند به شنا نیز اوقات خوشی را با سفر به کردان داشته باشند.

اما در این میان باتوجه به جذابیت های منطقه کردان بحث اسکان و اقامت گردشگران و مسافرانی که از ویلای شخصی برخوردار نیستند نیز به میان می آید که خوشبختانه با ورود و وبسایت ها و اپلیکیشن های فعال در بخش اجاره و رزرو اقامتگاه مشکل این افراد نیز مرتفع شده و مسافران قبل از سفر به این منطقه پر طرف دار می توانند با آرامش خیال اقامتگاهی مناسب خود و خانواده را انتخاب نمایند.

مسافران با استفاده از وبسایت ها و اپلیکیشن هایی همچون سامانه هوشمند اتاقک دیگر برای سکونت در این منطقه جذاب سرگردان نمی شوند و قبل از سفر با مراجعه به این وبسایت و اپلیکیشن می توانند با مشاهده آگهی های اجاره ویلا در کردان با اتاقک ویلایی را متناسب با علاقه، سلیقه و بودجه خود جستجو نموده و اقدام به رزرو نمایند تا پس از رسیدن به مقصد با استقرار در اقامتگاه خود به آغاز تفریح و گردش خود بپردازند.

اما علاوه بر این امکان که تا حدود زیادی از دغدغه مسافران می کاهد افرادی که اقدام به رزرو و اجاره باغ و ویلا استخردار در کردان به وسیله سامانه هوشمند اتاقک می نمایند از زمان استقرار در اقامتگاه خود تحت پشتیبانی 24 ساعته این سامانه قرار می گیرند تا مسافران رضایت کافی را از محل اقامت خود داشته باشند و در طبیعت زیبا و بکر کردان لحظاتی زیبا را سپری نمایند.

منبع: چمدان
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 12928

به "اجاره ویلا در کردان: جوان پسندترین منطقه نزدیک به تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره ویلا در کردان: جوان پسندترین منطقه نزدیک به تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید