اتفاق عجیب در خصوص ملاقات ایران و عراق، زمین بازی تغییر کرد!

به گزارش طفره، کادر فنی تیم ملی تا به امروز چندین بار به این مساله معترض شده است اما دراگان اسکوچیچ در نشست خبری بعد از بازی با هنگ کنگ خاطرنشان کرد که در این مدت زمان کوتاه، نمی توان اقدام درخوری برای بهبود زمین چمن انجام داد.

اتفاق عجیب در خصوص ملاقات ایران و عراق، زمین بازی تغییر کرد!

در حالی که یک ماه قبل استادیوم خلیفه به عنوان میزبان بازی ایران و عراق انتخاب شده بود، برگزارکنندگان مسابقات، محل برگزاری این ملاقات را به زمین مستهلک المحرق منتقل نموده اند!

به گزارش ایسنا، حدود یک ماه قبل، زمان و مکان رسمی مسابقات انتخابی جام جهانی در گروه C قاره آسیا در بحرین اعلام شد و تیم ملی ایران هم برنامه خود را دانست اما با آغاز مسابقات، زمین بازی ایران و عراق عوض شده که این موضوع کاملا به ضرر ایران تمام شده است.

در حالی که در ابتدا، استادیوم خلیفه بحرین به عنوان میزبان بازی ایران و عراق در هفته پایانی این مسابقات انتخاب شده بود، اکنون قرار است این بازی در استادیوم المحرق برگزار گردد. اگر چه استادیوم خلیفه بهترین استادیوم بحرین نیست اما عجیب است که این تغییر زمین، به طور نامحسوس صورت گرفته است.

در حال حاضر صفحه رسمی فیفا، استادیوم خلیفه را به عنوان میزبان این مسابقه معرفی نموده و تغییرات جدید لحاظ نشده است. این تغییر را می توان در صفحه رسمی AFC جست و جو کرد که یک ماه قبل استادیوم خلیفه را به عنوان میزبان معرفی نموده بود اما در حال حاضر خبری از برگزاری مسابقه در زمین مستهلک المحرق می دهد.

در نتیجه، تیم ملی بعد از بازی هنگ کنگ در استادیوم المحرق که به علت ناهموار بودن زمین چمن در گردش توپ دچار مشکل شده بود، باید بازی حساس و سرنوشت ساز خود مقابل عراق را که احتیاج مبرمی هم به کسب پیروزی دارد، در همین زمین برگزار کند.

کادر فنی تیم ملی تا به امروز چندین بار به این مساله معترض شده است اما دراگان اسکوچیچ در نشست خبری بعد از بازی با هنگ کنگ خاطرنشان کرد که در این مدت زمان کوتاه، نمی توان اقدام درخوری برای بهبود زمین چمن انجام داد.

این در حالی است که فیفا برگزار کننده این مسابقات است و این نهاد بین المللی مرجع اصلی مسابقات محسوب می گردد!

از تصاویر موجود در اینترنت نیز تعیین است که استادیوم خلیفه از کیفیت بهتری نسبت به استادیوم شیخ محمد بن خلیفه (المحرق) برخوردار است اما تعیین نیست چرا این جابجایی به طور نامحسوس صورت گرفته است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 14623

به "اتفاق عجیب در خصوص ملاقات ایران و عراق، زمین بازی تغییر کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق عجیب در خصوص ملاقات ایران و عراق، زمین بازی تغییر کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید