شروع کارزار جدید ضد مهاجرتی در اروپا

به گزارش طفره، به گزارش خبرنگاران به نقل از یورونیوز، مارین لوپن رهبر حزب راست افراطی اجتماع ملی فرانسه از شروع کارزاری بر ضد پیمان اروپایی موسوم به مهاجرت و پناهندگی اطلاع داد.

شروع کارزار جدید ضد مهاجرتی در اروپا

با ما سفر کنید و با سفر اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

لوپن که به شدت مخالف ورود مهاجران غیرقانونی و نیز اعطای تسهیلات دولتی به شهروندان غیرفرانسوی است ، گفت که میخواهد این کارزار را در فرانسه و اروپا پیش ببرد.

مارین لوپن پیمان مهاجرتی اروپا را طرحی سازمان یافته برای نابود و غوطه ور کردن کشورهای اروپایی به وسیله پذیرش جمعیتی مهاجر دانست که به اعتقاد او دیگر هرگز این قاره را ترک نخواهند کرد و اروپا را به سوی خودکشی سوق می دهند.

رهبر حزب راست افراطی اجتماع ملی که در جریان یک کنفرانس خبری در مقر حزب تحت ریاست خود در نانتر، سخن می گفت پیمان مهاجرتی اروپا را اینچنین توصیف کرد: یک پیمان واقعی با شیطان که اروپا را به خودکشی سوق می دهد.

این سخنان تند نسبت به پیمان مهاجرتی اروپا در حالی از زبان رهبر راست افراطی فرانسه ایراد می گردد که کمیسیون اروپا اواخر ماه سپتامبر پیمان یاد شده موسوم به مهاجرت و پناهندگی را به منظور بازنگری در قوانین مهاجرت و پذیرش پناهجو به کشورهای عضو عرضه نموده بود.

نکته جالب در این میان اینجاست که بسیاری از سازمان ها و نهادهای حامی پناهجویان و نیز احزاب چپگرا به شدت به این پیمان که با هدف اصلاح سیستم پناهندگی و مهاجرت ارائه شده، انتقاد نموده و یادآور شده اند که اجرایی شدن آن زمینه اخراج های بیشتر و فشار کم تر برای پذیرش پناهجویان را از سوی کشورهای عضو فراهم می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 10909

به "شروع کارزار جدید ضد مهاجرتی در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع کارزار جدید ضد مهاجرتی در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید