آرسنال برای خرید کوتینیو با بارسلونا وارد مذاکره شد، مانعی بزرگ برای ورود دلیخت به نوکمپ

به گزارش طفره، در حالی که برای یکی از بازیکنان مازاد بارسلونا مشتری نو پیدا شده است، انتقال مدافع موردنظر کاتالان ها به نوکمپ سخت به نظر می رسد.

آرسنال برای خرید کوتینیو با بارسلونا وارد مذاکره شد، مانعی بزرگ برای ورود دلیخت به نوکمپ

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه اسپورت، باشگاه آرسنال به مشتری نو فیلیپه کوتینیو تبدیل شده است. هافبک برزیلی بارسلونا یکی از بازیکنان مازاد تیم تحت هدایت ژاوی هرناندس است که از روز پیوستن اش به آبی و اناری ها نتوانست انتظارات را برآورده کند. با اضافه شدن دنی آلوز و محتمل بودن ورود فران تورس از منچسترسیتی در آینده ای نزدیک، کاتالان ها باید بازیکن بفروشند تا برای پرداخت حقوق بازیکنان نو کمبود بودجه نداشته باشند. فیلیپه کوتینیو هم یکی از این بازیکنان است که پیش از این گفته می شد اورتون خواهان جذب اوست.

ستاره سابق لیورپول اما حالا مورد توجه باشگاه آرسنال و سرمربی این تیم میکل آرتتا قرار گرفته است. به اعتقاد سرمربی اسپانیایی توپچی ها کوتینیو با وجود روزهای نه چندان خوبی که در بارسلونا سپری می کند، هنوز می تواند در لیگ برتر انگلیس به آرسنالی ها کمک کند و شانس آنها را برای بازگشت به جمع تیم های بالای جدولی افزایش دهد.

به نوشته اسپورت، مذاکرات آرسنال با بارسلونا برای انتقال کوتینیو هنوز در فاز اولیه قرار گرفته است، اما چیزی که معین شده این است که بارسلونا می خواهد انتقال گران ترین بازیکن تاریخش به لندن قطعی باشد، نه قرضی.

در همین حال نشریه اسپورت خبری دیگر درباره باشگاه بارسلونا منتشر کرده که پیرامون تمایل این باشگاه به خرید ماتیس دلیخت مدافع هلندی تیم فوتبال یوونتوس است. دلیخت قبل از پیوستن به یوونتوس در سال 2019 نیز مورد توجه بارسلونا بود، اما ترجیح داد برای تقویت مهارت هایش در دفاع به سری A برود. دلیخت اما به سبب حقوق بالایی که می گیرد (او پردرآمدترین بازیکن یوونتوس با حقوقی نزدیک به 10 میلیون یورو در سال است)، جزو بازیکنانی است که یوونتوس بدش نمی آید بفروشد.

این دقیقاً همان دلیلی است که خرید دلیخت را برای بارسلونا هم سخت می کند. در واقع بارسلونا تابستان امسال ستاره هایی مانند لیونل مسی و آنتوان گریزمان را به سبب حقوق بالای شان از دست داد و شرایط مالی باشگاه از آن زمان هم آنقدر ارتقا پیدا نکرده است که بخواهد دلیخت را به خدمت بگیرد، ضمن اینکه جذب این بازیکن هلندی علاوه بر حقوق بالا، مستلزم پرداخت رقمی بالا برای انتقالش از یوونتوس خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1400 بروزرسانی: 25 اسفند 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 18697

به "آرسنال برای خرید کوتینیو با بارسلونا وارد مذاکره شد، مانعی بزرگ برای ورود دلیخت به نوکمپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرسنال برای خرید کوتینیو با بارسلونا وارد مذاکره شد، مانعی بزرگ برای ورود دلیخت به نوکمپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید