آتش بازی زنبورها در روز بازگشت فوتبال به آلمان، دورتموند قاطعانه دربی روهر را برد و به یکقدمی بایرن مونیخ رسید

به گزارش طفره، پس از دو ماه وقفه به خاطر شیوع کرونا در آلمان، بازی های بوندس لیگا از سر گرفته شد و در روز نخست از هفته بیست و ششم این رقابت ها، دورتموند قاطعانه به پیروزی رسید و لایپزیگ در خانه متوقف شد.

آتش بازی زنبورها در روز بازگشت فوتبال به آلمان، دورتموند قاطعانه دربی روهر را برد و به یکقدمی بایرن مونیخ رسید

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، لیگ دسته اول فوتبال آلمان موسوم به بوندس لیگا امروز (شنبه) از ساعت 18 به وقت تهران پس از دو ماه تعلیق به خاطر شیوع ویروس کرونا در آلمان از سر گرفته و در نخستین روز از هفته بیست و ششم این رقابت ها 5 بازی پشت درهای بسته و بدون حضور تماشگران برگزار گردید.

در مهترین بازی تیم های بوروسیا دورتموند و شالکه در بازی موسوم به دربی روهر به مصاف هم رفتند که این بازی را زنبورها با نتیجه 4 بر صفر به سود خود به سرانجام رساندند.

ارلینگ هالند در دقیقه 29 اولین گل این بازی که اولین گل بوندس لیگا پس از وقفه دو ماهه بود را با پاسی از تورگان ازار به ثمر رساند. رافائل گوئریرو در دقیقه 49 گل دوم دورتموند را به ثمر رساند. 4 دقیقه پس از شروع نیمه دوم تورگان ازار اختلاف را برای دورتموند به سه گل افزایش داد و در نهایت گووئریرو دومین گل خود و چهارمین گل زردومشکی پوشان را در دقیقه 63 زد تا آنها با یک برد خانگی قاطع بازگشت به بوندس لیگا را جشن بگیرند. با این پیروزی دورتموند 54 امتیازی شد و در فاصله یک امتیاز بایرن مونیخ صدرنشین نهاده شد.

در دیگر بازی مهم امروز بوندس لیگا تیم رده سومی لایپزیگ در خانه مقابل فرایبورگ به تساوی یک - یک رضایت داد. مانوئل گولده در دقیقه 34 گل نخست بازی را برای فرایبورگ به ثمر رساند و یوسف پولسن در دقیقه 77 گل تساوی را زد.

آگزبورگ هم در بازی خانگی اش مقابل ولسفبورگ با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد. مربی آگزبورگ که به تازگی راهنمایی این تیم را برعهده گرفته است به دلیل نقض مقررات مربوط به فاصله گذاری اجتماعی و قرنطینه از همراهی تیمش در این بازی محروم بود و به این ترتیب اولین بازی شاگردانش را از دست داد. هرتابرلین اما توانست میزبان خود هوفنهایم را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد. مصاف فورتونا دوسلدورف با میهمانش پادربورن نیز بدون گل پایان یافت.

در آخرین بازی امشب بوندس لیگا از ساعت 21 به وقت تهران اینتراخت فرانکفورت میزبان بوروسیا مونشن گلادباخ خواهد بود.

از نکات جالب توجه اولین دور از بازی های بوندس لیگا پس از تعلیق دو ماهه، حضور نیمکت نشینان دو تیم در کنار یکدیگر با ماسک بود که این یکی از مقررات مندرج در پروتکل پزشکی مربوط به از سر گیری مسابقات است. دیگر نکته جالب این بازی ها استفاده تیم ها از 5 فرصت تعویض بود که برای اولین بار در بازی های رسمی فوتبال و با توجه به شرایط خاص به وجود آمده پس از شیوع کرونا رخ می دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 8914

به "آتش بازی زنبورها در روز بازگشت فوتبال به آلمان، دورتموند قاطعانه دربی روهر را برد و به یکقدمی بایرن مونیخ رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش بازی زنبورها در روز بازگشت فوتبال به آلمان، دورتموند قاطعانه دربی روهر را برد و به یکقدمی بایرن مونیخ رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید