تور اروپا ارزان: آبشار راین در سوئیس ، بزرگترین آبشار اروپا

به گزارش طفره، سوئیس کشوری است در اروپای غربی که مرکز آن برن و بزرگترین شهر آن زوریخ می باشد.زوریخ شهری است که کیفیت زندگی در آن بالا است و پر از جاذبه های گردشگری طبیعی و فرهنگی است.اگر بلیط هواپیما و رزرو هتل خود را انجام داده اید،خوب است بدانید در نزدیکی زوریخ،بزرگترین آبشار اروپا به نام آبشار راین وجود دارد که ما به شما پیشنهاد میکنیم حتما به آنجا بروید و از چشم انداز فوق العاده دیدنی آن لذت ببرید.

تور اروپا ارزان: آبشار راین در سوئیس ، بزرگترین آبشار اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

برترین مقاصد برای سفر انفرادی دخترانه

موقعیت مکانی آبشار راین سوئیس

اگر بلیط و هتل رزرو نموده باشید احتمالا یا به مقصد زوریخ و یا بِرن گرفته اید،که در این صورت از زوریخ باید به استان شفوزان و شهر نوزان ام رفل که نزدیکترین محل به آبشار راین است بروید، برای این راستا هم ماشین و هم قطار می توانید بگیرید،سپس با قایق یا پیاده، خود را به آبشار برسانید.راستای که از زوریخ به این مکان با قطار طی می کنید با محاسبه یک ایستگاه تعویضی حدود یک ساعت و سی دقیقه زمان می برد.راستا پیاده روی هم از شهر نوزان ام رفل تا آبشار راین حدود 30 دقیقه طول می کشد.

پهنای آبشار راین در حدود 150 متر و ارتفاع آن 23 متر می باشد.از ژوئن تا ماه آگوست که ماه های تابستانی هستند برترین زمان سفر به این آبشار است.

در نزدیکی این آبشار،پارک Adventure است که از جالب ترین و معروف ترین پارک های طنابی است که از یازده مرحله ،از درختی به درخت دیگر می توانید با طناب سر بخورید و از تماشای صحنه های مجذوب کننده لذت ببرید.

هیجان انگیزترین سیرک ها در دنیا

منبع:zuerich

منبع: تریپ
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 21445

به "تور اروپا ارزان: آبشار راین در سوئیس ، بزرگترین آبشار اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: آبشار راین در سوئیس ، بزرگترین آبشار اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید