نمازی: هیچ کس نمی تواند به سبک قلعه نویی خرده بگیرد

به گزارش طفره، به گزارش خبرنگاران / امید نمازی، سرمربی ذوب آهن درباره شرایط فعلی تیمش در آستانه دیدار حساس مقابل سپاهان می گوید: شرایط خوبی داریم و آمادگی بازیکنان تیمم بالاست. ما اولین بازی خود را در قائمشهر خیلی هوشمندانه توانستیم با پیروزی پشت سر بگذاریم. در دومین دیدارمان باید استقلال را با شکست روبرو می کردیم که متاسفانه این اتفاق نیفتاد. مصدومیت رضا حبیب زاده و اخراج وحید خیلی برنامه های ما را به هم ریخت و افسوس دو امتیاز از دیدار با استقلال را از دست دادیم. در دیدار هفته گذشته نیز زمینی که برابر سایپا به میدان رفتیم خیلی خراب بود. البته در این دیدار نتوانستیم موقعیت گل زیادی خلق کنیم که شاید یکی از دلایلش همین خراب بودن زمین باشد.

نمازی: هیچ کس نمی تواند به سبک قلعه نویی خرده بگیرد

نمازی درباره رودررو شدن با سرمربی فصل قبل ذوب آهن یعنی امیر قلعه نویی اینطور توضیح می دهد: آقای قلعه نویی یکی از مربیان بزرگ فوتبال ایران است. او در همه تیم هایی که کار نموده موفق بوده و با تیم سپاهان نیز قطعا موفق خواهدبود. شیوه تاکتیکی او مبتنی بر قدرت بدنی و بازی مستقیم است و به همین دلیل معمولا با سانتر فورواردهای قد بلند وارد زمین می شوند. به هیچ وجه به این شیوه تاکتیکی نمی توان خرده گرفت چرا که بسیاری از مربیان به این سبک فوتبال اعتقاد دارند. ایشان هم که با این شیوه توانسته نتیجه بگیرد و یکی از پرافتخارترین های ایران است.

او درباره حضور در شهرآورد نیز حرفهایی دارد: شهرآوردها همیشه دشوار تر از بازی های دیگر هستند. این بازی ها دشوار تر از هر دیدار دیگری شروع می شوند اما پس از مدتی تیمی که بهتر است می توان به مالکیت بازی دست پیدا کند و به همین دلیل با آرامش بیشتری به بازی بپردازد. البته بردن این بازی اعتماد به نفس بالایی می خواهد. اما در خودمان می بینیم که بتوانیم این بازی را با کسب سه امتیاز به انتها برسانیم اما در طرف دیگر سپاهانی ها نیز به دنبال کسب سه امتیاز هستند و جز به برد فکر نمی نمایند.

منبع: iran-varzeshi.com
انتشار: 28 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 63

به "نمازی: هیچ کس نمی تواند به سبک قلعه نویی خرده بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمازی: هیچ کس نمی تواند به سبک قلعه نویی خرده بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید