میرهاشمی: با ساوه شمشکی مسئله ای ندارم، او دستیار من بوده است

به گزارش طفره، رئیس پیشین کمیته صحرانوردی فدراسیون اسکی گفت: من وجود هر گونه اختلاف با حسین ساوه شمشکی را که توسط فدراسیون مطرح گردیده، تکذیب می کنم چون ایشان دستیار من بوده است.

میرهاشمی: با ساوه شمشکی مسئله ای ندارم، او دستیار من بوده است

مصطفی میرهاشمی، رئیس پیشین کمیته صحرانوردی فدراسیون اسکی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد اظهارات مسئول روابط عمومی این فدراسیون درباره اختلاف با حسین ساوه شمشکی گفت: من وجود هر گونه اختلاف با حسین ساوه شمشکی را که توسط مسئول روابط عمومی فدراسیون مطرح گردیده، تکذیب می کنم چون ایشان دستیار من بوده است.

میرهاشمی ادامه داد: فدراسیون در تاریح 19 تیر 1396 به حسین ساوه شمشکی که دستیار من بوده، حکم سرمربیگری تیم ملی اسکی صحرانوردی را داده در حالی که حکم ریاست من بر کمیته اسکی صحرانوردی در روز 25 تیر 1396 ثبت گردیده است که این خلاف مقررات است. در توضیح وظایف روسای کمیته های فدراسیون آمده که رئیس هر کمیته، مربی پیشنهادی خود را به کمیته فنی معرفی می نماید و کمیته فنی در مورد صلاحیت آن شخص تصمیم خواهد گرفت. همانطور که می بینید حکم من 6 روز دیرتر از سرمربی خورده است که این خلاف مقررات است.

وی توضیح داد: من برای اعتراض به فدراسیون رفتم و آقای افتخاری به نشانه اینکه حق با من است، دستان خود را بالا برد و از من خواست که به کارم ادامه دهم. فدراسیون همچنین متذکر شد که آقای ساوه شمشکی، پتانسیل لازم برای سرمربیگری را ندارد و باید به عنوان دستیار در کنار شخص دیگری باشد. متاسفانه تیم ملی راهی المپیک زمستانی شد و نتیجه آن را همه دیدند. کادر فنی تیم ملی دانش استفاده از خانم بیرامی را در رشته مناسب نداشتند.

میرهاشمی در مورد دعوت از برادر خود برای سرمربیگری تیم ملی اسک صحرا نوردی گفت: من به عنوان رئیس کمیته صحرانوردی به رئیس کمیته فنی، پیشنهاد جابجایی در مربیان تیم را دادم که مورد موافقت نهاده شد. من نیز برادرم مرتضی را که حدود 22 سال سابقه حضور در تیم ملی را داشت به کادر فنی معرفی کردم. او در ابتدا قبول نکرد ولی من اصرار کردم که این مسئولیت را بپذیرد و سر انجان ایشان قبول کرد. او یکی از بهترین مربیان ایران است ولی فدراسیون اظهار داشت که برادرم با مجموعه فدراسیون، همسو نیست و ساوه شمشکی کارش را در این پست آغاز کرد.

او در ادامه گفت: دلیل استعفای من همین ناهماهنگی ها بود. پیشنهاد من در ابتدا مورد موافقت قرار می گرفت ولی بعد از چند روز رد می شد. ما دلسوخته اسکی هستیم و علم مربیگری را هم داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 609

به "میرهاشمی: با ساوه شمشکی مسئله ای ندارم، او دستیار من بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرهاشمی: با ساوه شمشکی مسئله ای ندارم، او دستیار من بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید