منشا بی دقت ترین بازیکن پرسپولیس در دوحه

به گزارش طفره، آمار کلی مهاجم نیجریه ای پرسپولیس اینگونه بود: 14 پاس، 35.7% دقت در ارسال پاس، 7 پیروزی در دوئل ها، 3 شوت خارج از چارچوب، 3 بار دریافت خطا و 2 بار ارتکاب به خطا.

منشا بی دقت ترین بازیکن پرسپولیس در دوحه

به گزارش خبرنگاران ، بهترین موقعیت پرسپولیس در بازی با السد نه آن پنالتی که چیزی نمانده بود دروازه بان حریف بگیردش، بلکه موقعیتی بود که مهاجم نیجریه ای در دقیقه 18 از دست داد. گادوین منشا در حالی که در یک قدمی دروازه و رو به دروازه قرار داشت، پاس عرضی بشار رسن را که حتی از دروازه بان السد هم گذشته بود به عجیب ترین شکل ممکن از دست داد و توپ را به به بالای دروازه خالی فرستاد.

بعد از هدر رفتن این موقعیت به نظر می رسید این مهاجم هنوز تحت تاثیر اشتباهش واقع شده است و به همین دلیل پراشتباه تر از هم تیمی هایش ظاهر شد. منشا با وجود دوندگی بالایش که مدافعان حریف را واقعا کلافه نموده بود، پراشتباه ظاهر شد و با دقت پاس 35.7% بی دقت ترین بازیکن پرسپولیس در این بازی بود.

آمار کلی مهاجم نیجریه ای پرسپولیس اینگونه بود: 14 پاس، 35.7% دقت در ارسال پاس، 7 پیروزی در دوئل ها، 3 شوت خارج از چارچوب، 3 بار دریافت خطا و 2 بار ارتکاب به خطا.

2 – 160

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 582

به "منشا بی دقت ترین بازیکن پرسپولیس در دوحه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منشا بی دقت ترین بازیکن پرسپولیس در دوحه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید