مشارکت با بخش خصوصی از برنامه های اصلی شهرداری گرگان است

به گزارش طفره، به گزارش خبرنگاران، عبدالرضا دادبود عصر یکشنبه در دیدار با مدیران خانه های فرهنگ گرگان، اظهار کرد: در حوزه مدیریت شهری دو اصل را همواره به عنوان مشخص کننده اهداف خود حفظ کرده ایم.

مشارکت با بخش خصوصی از برنامه های اصلی شهرداری گرگان است

وی افزود: محله محوری که اولین قدم آن توسعه محلات از نظر زیرساختی و مسائل اقتصادی و مالی بوده و دیگری مشارکت با بخش های خصوصی و دولتی است.

به گفته دادبود مشارکت، ظرفیت های سازمان و شهرداری را بیشتر کرده بنابراین این مقوله به عنوان موضوع اول در برنامه های شهرداری گرگان مطرح است.

وی اذعان کرد: به طور ویژه به خانه های فرهنگ توجه می کنیم و باید بر روی اهداف مدیریت شهری متمرکز شویم.

دادبود اضافه کرد: بخشی از اهداف ما از ساختن سازمان فرهنگی، فرهنگ سازی است؛ تفکیک زباله از مبدأ که یک فرهنگ است هزینه های را پایین می آورد، بخشی از ساخت و ساز هم به فرهنگ برمی گردد، نگهداری گل ها و فضای سبز و سایر حوزه ها هم با اقدامات فرهنگی تسهیل و مشکلات آن ها برطرف می شود.

دادبود با تأکید مجدد بر مشارکت همه حوزه ها از مدیران خانه های فرهنگ خواست تا جهت پیشبرد برخی از امور از خیران کمک بگیرند.

وی در خصوص افزایش بودجه فرهنگی شهر گفت: برای افزایش بودجه های فرهنگی تلاش خواهیم کرد.

شهردار گرگان با اعلام این مطلب که شهرداران مناطق باید از محلات و خانه های فرهنگ بازدید داشته باشند، گفت: باید برنامه ای را برای توسعه و تعدد بیشتر استندها در نظر بگیریم.

دادبود در پایان تأکید کرد: همچنین باید مکانی را برای نمایشگاه و فروشگاه دائمی داشته باشیم و امیدواریم بتوانیم با رایزنی با رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان به مدل های خوبی دست پیدا کنیم.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 24 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 44

به "مشارکت با بخش خصوصی از برنامه های اصلی شهرداری گرگان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت با بخش خصوصی از برنامه های اصلی شهرداری گرگان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید