ماشین سازی با لشکری از مصدومان

به گزارش طفره، هر چند طی روزهای گذشته بخشی زاده کوشش نموده در قامت یک سرمربی تیمش را تمرین دهد، اما واقعیت این است که بازیکنان این تیم انگیزه کافی برای رویاروی با تراکتورسازی را ندارند.

ماشین سازی با لشکری از مصدومان

به گزارش خبرنگاران ، دیدار تراکتورسازی تبریز و ماشین سازی که پنج شنبه برگزار می گردد، از اهمیت زیادی برای هواداران تبریزی برخوردار است و یک بازی جذاب و پرتماشاگر در تبریز برگزار خواهد شد. اما اوضاع ماشین سازی چندان خوب نیست؛ سرمربی این تیم اخراج گردیده و به جای فیروز کریمی، در این دیدار یوسف بخشی زاده ماشین سازی را راهنمایی خواهد نمود. این را نصیرزاده مدیرعامل ماشین سازی تایید می نماید. از طرف دیگر ماشین سازی برای این دیدار با این شرایط و بدون سرمربی چند بازیکن اصلی اش را هم درا ختیار نخواهد داشت. فیروز کریمی در بازی گذشته این تیم بارها از کمبود بازیکن گلایه نموده بود. به این ترتیب اسماعیل فرهادی ، پیمان بابایی و سید احمد موسوی سه بازیکن ماشین سازان هستند که با لباس شخصی در تمرین ماشین حضور داشتند و به احتمال زیاد دربی تبریز را از دست خواهند داد. بخشی زاده در این خصوص می گوید: بازی سختی مقابل تراکتور داریم که متاسفانه یک جین مصدوم هم روی دست ما مانده که کار را سخت می نماید. ماشین در کل کمبود بازیکن دارد و این مصدومیت ها کار را خیلی سخت تر از آن چیزی که هست می نمایند اما تیم پزشکی ما سخت در کوشش است تا این مصدوم ها را به بازی برساند ولی بعید میدانم این همه مصدوم تا دربی آماده شوند.

به این ترتیب ماشین سازی برای بازی شهرآورد اوضاع خوبی ندارد، نه سرمربی روی نیمکت دارد و نه بازیکنانش را در اختیار. هر چند طی روزهای گذشته بخشی زاده کوشش نموده در قامت یک سرمربی تیمش را تمرین دهد، اما واقعیت این است که بازیکنان این تیم انگیزه کافی برای رویاروی با تراکتورسازی را ندارند و بخشی زاده کار سختی برای روز پنج شنبه دارد. رضا مهاجری و رسول خطیبی گزینه های اصلی راهنمایی ماشین سازی تبریز هستند که مالک این تیم هنوز تصمیم قطعی نگرفته و احتمال اینکه رضا مهاجری راهنمایی این تیم را در ادامه لیگ برعهده بگیرد بیشتر از سایر گزینه است.

310- 11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 264

به "ماشین سازی با لشکری از مصدومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماشین سازی با لشکری از مصدومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید