شیوه مقابله با دشمن را تغییر دهیم

به گزارش طفره، به گزارش خبرنگاران، حجت‌الاسلام عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، صبح امروز(دوشنبه) در نخستین جشنواره ملی ایده پردازی شهید نامجو با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص قرار گرفتن جمهوری اسلامی ایران بر سر پیچ تاریخی، اظهار داشت: شاید برخی آن زمان، این موضوع را به خوبی متوجه‌ نشدند اما باید دانست که جهان به سمت دین‌گرایی رفته و ایران، محور اصلی و پرچمدار آن است. رهبر انقلاب فرمودند که لیبرالیسم و سوسیالیسم با شکست مواجه شده است، پس اگر ما آدرس درست را به حقیقت طلبان بدهیم، آمریکا قطعا شکست خواهد خورد.

شیوه مقابله با دشمن را تغییر دهیم

وی در ادامه به تغییر استراتژی دشمنان و روی آوردن به جنگ نرم به جای جنگ سخت اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها دیگر دست برتر را ندارند و اگر اشتباه کنند، این مقاومت است که پاسخی قاطع به آن می‌دهد و پیروز می‌شود.

محمد حسنی تصریح کرد: استکبار، خسارات جنگ سخت را غیر قابل جبران می‌داند، آنها می‌دانند که اگر در خلیج فارس دست از پا خطا کنند نفس‌های آخر خود را خواهند کشید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: برای اینکه بتوانیم از پیچ تاریخی عبور کنیم باید شیوه مقابله با دشمن را تغییر و نوآوری داشته باشیم؛ به عنوان مثال امروز اگر دشمن اشتباه کند نمی‌داند از کجا ضربه می‌خورد و اگر اشتباه کرد پاسخی سخت دریافت می‌کند.

وی پیدایش کنش‌گران جدید در منطقه و فرامنطقه را از دیگر پایه‌های پیچ تاریخی فعلی دانست و گفت: امروز دست برتر در دست مجاهدان حقیقی در راه خداست و اگر کسی به خط قرمزهای ما نزدیک شود، بداند که دیگر نخواهد بود.

محمدحسنی افزود: اِعمال جنگ سخت علیه یک ملت، موجب اتحاد آن ملت می‌شود و همه ملت، چه موافق و چه مخالف آن سیستم، علیه دشمن خارجی وارد صحنه می‌شود اما در جنگ نرم بعضی‌ها ناخواسته در زمین دشمن بازی می‌کنند و به نفع دشمن می‌نویسند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: در چنین شرایطی حتما باید در مقابله با دشمن نوآوری داشته باشیم و شیوه مقابله خود را به شکل نو تعریف کنیم تا دشمن اصلا نفهمد بناست از کجا بخورد.

وی تصریح کرد: دشمن ما امروز اگر خطایی کند، طوری ضربه می‌خورد که فکرش را هم نخواهد کرد؛ به گونه‌ای که بعدها آن پاسخ کوبنده را در داستان‌ها بنویسند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: من ارتش را می‌شناسم و در ارتش بزرگ شده‌ام، ارتش ما ارتشی متدین و با سواد است. ارتش ما بیکار ننشسته است و درخصوص سناریوهای جنگ برای همه خطرها فکر کرده است.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 24 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 39

به "شیوه مقابله با دشمن را تغییر دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوه مقابله با دشمن را تغییر دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید