زلاتان ابراهیموویچ ترکیب تیم منتخبش را اعلام نمود

به گزارش طفره، ستاره سابق تیم ملی سوئد، ترکیب تیم منتخب خود را که قرار بود در کتاب توضیح حال جدیدش آن را منتشر کند، خاطرنشان کرد.

زلاتان ابراهیموویچ ترکیب تیم منتخبش را اعلام نمود

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه مارکا، زلاتان ابراهیموویچ این روزها مشغول تبلیغ برای کتاب جدیدش با نام من فوتبال هستم است.

در یکی از صفحات این کتاب او قرار است ترکیب تیم رؤیایی اش را اعلام کند، تیمی از تمامی ادوار فوتبال که 11 بازیکن آن را بازیکنانی تشکیل می دهند که هم تیمی خود ایبرا بوده اند. او اما پیشاپیش اقدام به معرفی بازیکنان این تیم نموده است.

ترکیب این تیم عبارتست: جان لوئیجی بوفون (دروازه بان، یوونتوس)، مکسول (دفاع چپ، پاری سن ژرمن)، آلساندرو نستا (دفاع میانی سمت چپ، میلان)، تیاگو سیلوا (دفاع میانی سمت راست، پاری سن ژرمن ومیلان)، لیلیان تورام (دفاع راست، یوونتوس)، پاول ندود (هافبک چپ، یوونتوس)، پاتریک ویه را (هافبک راست، یوونتوس)، ژاوی (هافبک میانی، بارسلونا)، لیونل مسی (گوش راست، بارسلونا)، رونالدینیو (گوش چپ ، میلان) و زلاتان ابراهیموویچ (مهاجم نوک)

در فهرست بازیکنان ذخیره تیم منتخب ابراهیموویچ هم نام بازیکنانی مانند آندرس اینیستا (هافبک میانی، بارسلونا)، ژولیو سزار (دروازه بان، اینتر)، فابیو کاناوارو (مدافع میانی، یوونتوس)، جنارو گتوسو (هافبک، میلان) و کلارنس سیدورف (هافبک، میلان) هم به چشم می خورد. نکته جالب درباره این فهرست آن است که ایبرا ابتدا هم تیمی سابقش در منچستریونایتد، داوید دخه آ را به عنوان دروازه بان ذخیره انتخاب نموده و بعد از تصمیمش پشیمان شده و ژولیو سزار را به جای او روی نیمکت نشانده است. وی همچنین نامی از رونالدو مهاجم فعلی یوونتوس نبرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 948

به "زلاتان ابراهیموویچ ترکیب تیم منتخبش را اعلام نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زلاتان ابراهیموویچ ترکیب تیم منتخبش را اعلام نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید