رضا مهماندوست: میلاد بیگی برای مرخصی به ایران آمده و قهر نکرده است، اگر پولم را گرفته بودم شاید آذربایجان را ترک می کردم

به گزارش طفره، سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو آذربایجان گفت: میلاد بیگی برای مرخصی سالیانه به ایران آمده و قهر نکرده است.

رضا مهماندوست: میلاد بیگی برای مرخصی به ایران آمده و قهر نکرده است، اگر پولم را گرفته بودم شاید آذربایجان را ترک می کردم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مسائل مالی ورزش کشور آذربایجان در ماه های اخیر با اعتراضات و واکنش قهرمانان و مربیان حاضر در این کشور روبرو شده است. این مسائل باعث غیبت تیم آذربایجان به عنوان یکی از تیم های مدعی تکواندو دنیا در مسابقات گرندپری اخیر شده است و رضا مهماندوست، سرمربی ایرانی این تیم بارها به این وضعیت اعتراض نموده است. در روزهای گذشته شایعه حضور میلاد بیگی در ایران مطرح و شنیده شد که او در واکنش به مسائل مالی آذربایجانی ها این کشور را ترک نموده است.

رضا مهماندوست در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص حضور میلاد بیگی در ایران و شایعه قهر او گفت: مسائل مالی آذربایجان همچنان وجود دارد اما میلاد بیگی از مرخصی سالیانه خود استفاده و به ایران سفر نموده است. میلاد پاسپورت ایرانی دارد اما در پاسپورتش به عنوان مقیم کشور آذربایجان شناخته می گردد و با توجه به اینکه دانشجو نیز هست، می تواند سالی دو بار و هر دفعه دو ماه و 20 روز به کشورمان سفر کند.

وی توضیح داد: در حال حاضر نیز او از مرخصی خود استفاده نموده است و حضورش در ایران ربطی به عدم دریافت حق و حقوقش ندارد. قرار است با سرانجام مرخصی او در روزهای آینده مجددا به آذربایجان بازگردد و خود را برای حضور در گرندپری منچستر آماده کند.

سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو آذربایجان در خصوص شرایط این تیم گفت: متاسفانه شرایط تیم ما خوب نیست. در حال حاضر میلاد در ایران و رادیک در روسیه حضور دارد و ما در حال تمرین با تیمی هستیم که تمرینات چندانی نداشته است. از لحاظ شرایط آمادگی در وضعیت خوبی قرار نداریم و فقط به دلیل اینکه در کوران مسابقات باشیم در گرندپری منچستر حضور خواهیم داشت.

مهماندوست با تاکید بر غیبت میلاد بیگی و رادیک عیسی آیف در گرندپری منچستر مطرح کرد: ما روز سه شنبه به منچستر اعزام خواهیم شد و میلاد در ایران و رادیک در روسیه حضور دارند و به همین دلیل ما را در گرندپری منچستر همراهی نخواهند کرد. ما حضور در سه دوره مسابقات گرندپری را از دست دادیم و در منچستر حاضر خواهیم شد تا در صورت داشتن نماینده در فینال گرندپری نیز حضور پیدا کنیم.

وی در خصوص مسائل مالی آذربایجان گفت: از 8 ماه مطالبات حقوق خود در روزهای اخیر 2 ماه حقوق دریافت کردیم. البته این اتفاقات شاید برای همه تیم های دنیا رخ بدهد و ما نیز در حال تحمل این شرایط هستیم. قصد داریم بعد از بازگشت از منچستر منسجم تر تمرینات خود را پیگیری کنیم و اگر مطالبات را پرداخت کردند در مسابقات اوپن کرواسی حضور پیدا کنیم. در مسابقات گرنداسلم نیز به دلیل تاریخ بد برگزاری این مسابقات و فاصله دو روزه تا مسابقات گرندپری شرکت نخواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی تکواندو آذربایجان در خصوص شرایط این تیم برای مسابقات دنیای توضیح داد: تا زمان مسابقات تکواندو قهرمانی دنیا حدود 200 روز زمان باقی مانده است، اما بعید می دانم با توجه به مسائل مالی و بهم ریختن اعصاب بچه ها بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم. همه این مسائل باعث شده است تا بازیکن با شرایط روحی خوبی در تمرینات حضور نداشته باشند و خود من نیز چندین ماه است حقوق نگرفتم و بالاخره باید یکی بیاید و این شرایط را درست کند. اگر پولم را از آذربایجانی ها گرفته بودم شاید در این کشور نمی ماندم.

مهماندوست تاکید نمود: راه پس و پیشی برای من نمانده است. اگر قید حضور در آذربایجان را بزنم پول خود را از دست خواهم داد و اگر در این کشور بمانم موقعیت های خود را از دست می دهم. خیلی کشورها اگر از شرایط مالی آذربایجان آگاه شوند با من برای همکاری تماس خواهند گرفت. مهماندوست: اوضاع فدراسیون تکواندو آذربایجان خوب نیست و ما را چشم زدند

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 639

به "رضا مهماندوست: میلاد بیگی برای مرخصی به ایران آمده و قهر نکرده است، اگر پولم را گرفته بودم شاید آذربایجان را ترک می کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا مهماندوست: میلاد بیگی برای مرخصی به ایران آمده و قهر نکرده است، اگر پولم را گرفته بودم شاید آذربایجان را ترک می کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید