ربیعی: کار من با آلومینیوم تازه آغاز گردیده است

به گزارش طفره، سرمربی آلومینیوم اراک گفت: در بازی مقابل شهرداری ماهشهر با برنامه بازی کردیم.

ربیعی: کار من با آلومینیوم تازه آغاز گردیده است

محمد ربیعی، سرمربی آلومینیوم اراک در گفت وگو با خبرنگاران درباره پیروزی تیمش مقابل شهرداری ماهشهر در بازی روز جمعه اظهار کرد: بازی خوبی را شاهد بودیم. در ابتدا می خواهم به آقای مهابادی و تیمش یک خسته نباشید بگویم. بازی همیشه برد و باخت دارد و من از ایشان می خواهم طرفداران را به صبوری دعوت نمایند چون این تیم، تیم بسیار خوبی است و در آینده می تواند بهتر از اینی که هست باشد. ما در این بازی خیلی با برنامه بازی کردیم. و بازیکنان با توجه به گرمای شدید و رطوبتی که وجود داشت توانستند دستورات را به نحو احسن پیاده نمایند و ثمره اش را هم دیدند. جا دارد که از کوشش بازیکنان و کادر تیم به خاطر این پیروزی تشکر کنم.

او ادامه داد: ما برای تک تک لحظات بازی برنامه داشتیم البته در بازی با مس کرمان 65 دقیقه خوب را پشت سر گذاشتیم ولی با توجه به گل نابحقی که خوردیم بازی را واگذار کردیم و در 25 دقیقه آخر خیلی احساسی بازی کردیم و من درباره این مساله با بازیکنان خود صحبت کردم و جریمه شان کردم که وقتی بازی از مدار اصلی اش خارج می گردد نباید تمرکز به هم بریزد و تاکتیک های مد نظر اعمال نگردد. کار من با اراک نوپا است و تازه آغاز گردیده است و ما باید جلوتر برویم و بیش تر کار کنیم ولی از شاگردانم به علت فرمان پذیری و اعمال مسائلی که بیان می گردد رضایت دارم و به مرور زمان بهتر خواهیم شد. من سعی می کنم متد و روشی که مد نظر دارم را این جا پیاده کنم.

وی در مورد عملکرد داوری اظهار کرد: داوری مشکل خاصی نداشت و باتوجه به رطوبت و گرمای هوا سعی کرد تا در تمامی صحنه ها نزدیک به موقعیت باشد. باید در مواقعی که داور خوب قضاوت می نماید به آن اذعان کرد. البته در یک صحنه مشکوک به پنالتی بازیکنان ماهشهری به تصمیم داور اعتراض داشتند که باید در این باره کارشناسان داوری نظر بدهند که آیا خطا بیرون محوطه بوده است یا داخل.

سرمربی تیم آلومینیوم اظهار کرد: در جلسات متعددی که برای حضور من در آلومینیوم برگزار گردید، هدفگذاری ما این است که تیم بهتر و پویا تر نسبت به فصل گذشته داشته باشیم. اگر ما بتوانیم به این هدفگذاری در اواسط فصل برسیم و موفق شویم خودمان را در کورس قهرمانی نگه داریم، می توانم پرونده هدف گذاری دوم خود را باز کنم و به صعود به لیگ دسته بالاتر فکر کنم ولی به این علت که آلومینیوم چند سال است در نیمه های پایین جدول حضور دارد فعلا هدف من این است که تیم را تا یک سوم بالای جدول برسانم و شرایط را به نسبت سال های گذشته بهتر کنم. من تیم جدیدی را در این جا می سازم. حدود 18 بازیکن جدید در این تیم دارم و خیلی از آن ها در قبل با من کار نکردند و تنها 4 بازیکن در این با من سابقه همکاری دارند. پروسه فنی من چه از لحاظ مدیریتی و فنی احتیاج به زمان دارد. مثل تیم بادران که بازی نظام مندش در حال حاضر مورد تحسین همگان است، من در این جا هم این مساله را از بن و پایه برنامه ریزی می کنم و نمی توانم زمان دقیقی را بگویم که کی این پروسه در حالت ثابتش قرار می گیرد. اما ما می توانیم نوید این را بدهیم که آلومینیوم تیم خوبی می گردد و با برنامه ریزی مدون، استان مرکزی را بعد 17 سال حسرت به بالاترین سطح فوتبال کشور صعود می نماید.

او در خاتمه گفت: جا دارد که از هیات مدیره شرکت ایرانکو و هیات مدیره خود باشگاه که با توجه به وضعیت بحرانی که بیشتر باشگاه ها با آن دست و پنجه نرم می نمایند تشکر کنم و در نهایت از آقای آقازاده استادندار استان مرکزی که از تیم حمایت می نمایند نهایت تشکر را دارم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 363

به "ربیعی: کار من با آلومینیوم تازه آغاز گردیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیعی: کار من با آلومینیوم تازه آغاز گردیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید