جشنواره فراغت و نشاط بانوان شهرستان گناوه برگزار شد

به گزارش طفره، به گزارش خبرنگاران، کرامت الله شولی فرد پیش از ظهر جمعه در پایان آئین تجلیل از برگزیدگان این جشنواره در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره فراغت و نشاط بانوان شهرستان گناوه با حضور 160 شرکت کننده در سالن حوادث شهر گناوه برگزار شد.

جشنواره فراغت و نشاط بانوان شهرستان گناوه برگزار شد

رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان گناوه گفت: شرکت کنندگان در این جشنواره در 5 رشته دارت، بسکتبال، بدمینتون، یه قل دو قل، لی لی و طناب زنی با هم به رقابت پرداختند.

شولی فرد تصریح کرد: این جشنواره سه ساعت به طول انجامید و با توجه به نزدیک بودن نتایج از طرف هیئت همگانی شهرستان به نفرات اول تا سوم تمام رشته ها و حتی رده نونهالان جوایزی اهدا شد.

وی بیان کرد: داوری این دوره از مسابقات به صورت تیم 11 نفره که مسئول اجرایی و مسئول برگزاری خانم ها موسایی و عباس زاده و داوران خانم ها فروزان بهرسی، مریم ستایشی، عصمت نظرپور، ریحانه بشخور، مریم تزم، فاطمه فیصلی، الهام لیراوی، لیلا نظامات، سیمین عالی زاده، سپیده عالی زاده و عذرا مهدوی کیا بودند.

شولی فرد تاکید کرد: تیم برتر خانوادگی برای اعزام به مسابقات استانی، خانواده تباشیر که متشکل از مادر دختر و خواهر زاده با ارائه مدارک اصل خود وبرنامه ریزی تمرینی اعزام خواهند شد.

در پایان جشنواره مسئولان اداره ورزش و جوانان و رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان گناوه از برگزیدگان جشنواره با اهدا جوایزی تقدیرکردند.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 24 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 46

به "جشنواره فراغت و نشاط بانوان شهرستان گناوه برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره فراغت و نشاط بانوان شهرستان گناوه برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید