انتقاد تند لیپی از داوری علیه رونالدو

به گزارش طفره، سرمربی تیم ملی فوتبال چین نسبت به اخراج ستاره یوونتوس در دیدار برابر والنسیا واکنش نشان داد و از داوری به شدت انتقاد کرد.

انتقاد تند لیپی از داوری علیه رونالدو

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، مارچلو لیپی، سرمربی چین هنوز هم بازیهای تیم سابقش یعنی یوونتوس را پیگیری می نماید. او دیدار این تیم در لیگ قهرمانان اروپا برابر والنسیا را از طریق تلویزیون نگاه کرد و تصمیم فلیکس بریچ را در هنگام اخراج کریستیانو رونالدو به خاطر کشیدن موی جیسون موریو نادرست دانست.

سرمربی ایتالیایی در این باره به توتو اسپورت گفت: باورکردنی نیست در لیگ قهرمانان از VAR استفاده نمی گردد. یوفا برای مسابقات بزرگی همچون لیگ قهرمانان از این فناوری بهره نمی برد، بازی هایی که بعد از جام دنیای بزرگترین رقابت دنیا فوتبال محسوب می گردد. به همین خاطر باید شاهد چنین صحنه هایی در مستایا باشیم.

لیپی در ادامه اظهار کرد: کارت قرمز رونالدو به نوعی یک جنگ با VAR محسوب می شد و همه موافق بودند که نباید او اخراج می شد. داور هنگام این تصمیم دچار توهم گردیده بود.

سرمربی چین اضافه نمود: خیلی خوب است که فیفا اعلام کند آقایان ما اشتباه کردیم. نباید به عقب بازگردیم چون رونالدو اکنون اخراج گردیده و بازی به سرانجام رسیده است. با این حال یک بار دیگر متوجه شدیم که بی عدالتی بیش از حد وجود دارد. یوفا باید هر چه سریع تر از VAR استفاده کند.

او در سرانجام گفت: درباره رقابتهایی صحبت می کنیم که رونالدو پیش از آن هرگز کارت قرمز دریافت نکرده بود. او در دیدار برابر والنسیا کاری نکرد. دنیا می داند رونالدو یک ستاره است و بیش از هر چیز یک پسر قابل احترام است. اشک هایش در مستایا همه چیز را تایید می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 479

به "انتقاد تند لیپی از داوری علیه رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد تند لیپی از داوری علیه رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید