اعلام ترکیب نهایی تیم ملی کاراته برای مسابقات جهانی بعد ازکاراته وان ژاپن

به گزارش طفره، ترکیب نهایی تیم ملی بزرگسالان کاراته اعزامی به بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی دنیا در مادرید اسپانیا پس از لیگ دنیای کاراته وان ژاپن تعیین می گردد.

اعلام ترکیب نهایی تیم ملی کاراته برای مسابقات جهانی بعد ازکاراته وان ژاپن

به گزارش خبرنگاران، سید شهرام هروی، سرمربی تیم ملی کاراته با بیان مطلب فوق به سایت فدراسیون، گفت : قرار بود اولین مرحله اردوی آماده سازی پس از بازی های آسیایی جاکارتا هفته جاری برگزار کنیم، اما بدلیل شرکت 10 اردونشین به لیگ جهانی کاراته وان برلین آلمان که 23 شهریورماه برگزار می گردد، این اردو به اواخر هفته آینده موکول شد و ملی پوشان از صبح روز جمعه 30 شهریور تمرینات خود را شروع می نمایند.

سرمربی تیم ملی کاراته در خصوص کاراته وان برلین، بیان کرد: امیر مهدی زاده، مجید حسن نیا، علی اصغر آسیابری، بهمن عسگری، مهدی خدابخشی، ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده، سامان حیدری، هامون درفشی پور و سعید احمدی نفراتی هستند که در لیگ جهانی شرکت می نمایند.

هروی در خصوص نحوه گزینش ملی پوشان اعزامی به رقابت های جهانی 2018 ، اظهار کرد: فدراسیون برای اینکه کارهای مربوط به ثبت نام اولیه و اخذ ویزا را انجام دهد، لیست کامل اردونشین ها را به فدراسیون جهانی و کمیته برگزارنماینده مسابقات اعلام نموده، اما ترکیب نهایی اواخر مهر ماه بسته خواهد شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بی تردید عملکرد در اردوهای آماده سازی و نتایجی که در لیگ جهانی کاراته وان ژاپن به دست می آید، در اولویت بندی نفرات برای پیکارهای جهانی لحاظ خواهد شد، اما اگر کادر فنی در وزنی به جمع بندی نرسید، در نهایت با برگزاری پیکارهای انتخابی، نفرات گزینش خواهند شد.

سرمربی تیم ملی بزرگسالان در خصوص انتخابی وزن منهای 67 کیلو گرم، گفت : در حال حاضر این وزن چهار مدعی یعنی سعید احمدی، هامون درفشی پور، امیررضا میرزایی و سیدعلی کریمی دارد که پس از انتخابی 31 شهریور دو نفر اردو باقی می مانند و به لیگ جهانی کاراته وان ژاپن اعزام می شوند تا در نهایت کاراته کایی که عملکردی بهتری در آن رقابت ها داشت نامش در لیست جهانی قرار بگیرد. روز 31 شهریورهمچنین یک دیدار انتخابی بین سامان حیدری و کیوان بابان برگزار می گردد تا یکی از آنها در اردو باقی بماند.

سرمربی تیم ملی کاراته با اشاره به این که سال 2018 آخرین پیکارهای جهانی منتهی به المپیک توکیو خواهد بود و بالاترین ضریب را دارد، بنابراین همه مدعیان با بالاترین آمادگی به مادرید می آیند و قهرمانان ما هم با بهترین شرایط در تاتامی جهانی ظاهر خواهند شد، اضافه نمود: در مادرید کار سختی پیش رو داریم، اما ملی پوشان کاراته در سال های اخیر به خوبی نشان دادند، مرد روزهای سخت هستند و من به تک تک آنها امید و اطمینان دارم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 391

به "اعلام ترکیب نهایی تیم ملی کاراته برای مسابقات جهانی بعد ازکاراته وان ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام ترکیب نهایی تیم ملی کاراته برای مسابقات جهانی بعد ازکاراته وان ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید